„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Henkel“ įplaukos pernai sumenko 4 proc., EBIT išaugo dešimtadaliu

Vokietijos chemijos produkcijos ir plataus vartojimo prekių gamybos milžinė „Henkel“ pranešė pardavimų pajamas praėjusiai metais sumažinusi 3,4 proc. iki 21,51 mlrd. eurų.
Alex Gottschalk/DeFodi.de via www.imago-images.de / imago images / DeFodi
Alex Gottschalk/DeFodi.de via www.imago-images.de / imago images / DeFodi
Temos: 2 Pelnas Henkel

Tuo tarpu organinė įplaukų dinamika (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus) buvo teigiama – augimas 4,2 proc., nurodoma pranešime.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 3,2 proc. iki 10,79 mlrd. eurų, „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 6,1 proc. iki 10,57 mlrd. eurų.

Suderintas EBIT pelno rodiklis (pelnas iki mokesčių ir palūkanų) ūgtelėjo 10,2 proc. iki 2,56 mlrd. eurų.

1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, klijų „Moment“ ir „Loctite“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs