„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad birželio 10 dieną su konkurso laimėtoja „Hidrostatyba“ pasirašė tokios vertės sutartį. Konkurso rezultatams pritarė Transporto investicijų direkcija, skirstanti Europos europinę paramą infrastruktūros projektams.
BNS žiniomis, konkurse taip pat dalyvavo didžiausia Lietuvoje kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“, pasiūliusi 48,267 mln. litų kainą, bei „Panevėžio keliai“, darbus ketinusi atlikti už 47,323 mln. litų.
Konkurso laimėtojas per dvejus metus turės parengti projekto dokumentus, rekonstruoti 6,2 kilometro ilgio kelius bei juos prailginti 1,6 kilometro, rekonstruoti du keleivių peronus. Taip pat turės būti pastatytas triukšmo mažinimo užtvaras, rekonstruoti apšvietimo bokštai, sutvarkytos bei įrengtos lietaus ir drenažo sistemos, pertvarkytos automatikos, ryšių ir elektros bei įrengtos elektrinės iešmų šildymo sistemos.
Įgyvendindami Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtrą, „Lietuvos geležinkeliai“ siekia pagerinti krovinių vežimą geležinkeliais jūrų uoste.
„Lietuvos geležinkeliai“ Rimkų stoties kelyno rekonstrukcijai prašo 32,478 mln. litų Europos Sąjungos paramos, kuri skiriama pagal 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę „Krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūros plėtra Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste“.