„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

H&M pelnas per metus daugiau nei padvigubėjo

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynojo pelno per savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį (gruodžio-vasario mėnesiais) susižėrusi 2,2 karto daugiau nei prieš metus.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Jo šuolį, gerokai viršijusį ekspertų prognozes, bendrovė paaiškino efektyvia sąnaudų kontrole.

Tuo tarpu pardavimų pajamos sumenko 2,2 proc. iki 53,669 mlrd. kronų (4,686 mlrd. eurų). Rytų Europoje jos išaugo 12 proc., tačiau Šiaurės Europoje – sumažėjo 3 proc., Vakarų Europoje – 1 proc., Pietų Europoje – 2 proc., Amerikos žemynuose – 6 proc., Azijoje, Okeanijos regione ir Afrikoje – 4 procentais.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 753 mln. kronų grynąjį pelną, 53,25 mlrd. kronų įplaukas.

Laikotarpio pabaigoje „H&M“ pasaulyje turėjo 4338 parduotuves – 76 parduotuvėmis mažiau nei prieš metus.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“