Jo šuolį, gerokai viršijusį ekspertų prognozes, bendrovė paaiškino efektyvia sąnaudų kontrole.
Tuo tarpu pardavimų pajamos sumenko 2,2 proc. iki 53,669 mlrd. kronų (4,686 mlrd. eurų). Rytų Europoje jos išaugo 12 proc., tačiau Šiaurės Europoje – sumažėjo 3 proc., Vakarų Europoje – 1 proc., Pietų Europoje – 2 proc., Amerikos žemynuose – 6 proc., Azijoje, Okeanijos regione ir Afrikoje – 4 procentais.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 753 mln. kronų grynąjį pelną, 53,25 mlrd. kronų įplaukas.
Laikotarpio pabaigoje „H&M“ pasaulyje turėjo 4338 parduotuves – 76 parduotuvėmis mažiau nei prieš metus.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.