Pasak Švedijos bendrovės pranešimo, grynasis pelnas išaugo 531 mln. iki 3,33 mlrd. Švedijos kronų (iki 286 mln. eurų).
Rodiklis pranoko agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozes, kurių vidurkis buvo 3,23 mlrd. kronų, nurodo „MarketWatch“.
Pardavimų pajamos didėjo 6 proc. iki 60,9 mlrd. kronų (5,13 mlrd. eurų). Augimas be Rusijos Baltarusijos ir Ukrainos rinkų siekė 8 proc., o vertinant nacionalinėmis valiutomis buvo nulinis.
Pernai kovą grupė paskelbė laikinai stabdanti pardavimus Rusijoje, o tų pačių metų liepą pareiškė, kad visiškai pasitrauks iš Rusijos rinkos, kurioje veikė nuo 2009 metų. Paskutinės Rusijoje ir Baltarusijoje veikusios H&M parduotuvės buvo uždarytos pernai lapkritį.
Praėjusio mėnesio pabaigoje H&M pranešė planuojant nuo šių metų lapkričio atnaujinti parduotuvių Ukrainoje veiklą, kurios buvo uždarytos netrukus po Rusijos plataus masto invazijos pernai vasarį pradžios.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, dabar veikia daugiau nei pusšimtyje šalių, kuriose turi per 3 tūkst. parduotuvių.