Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Honkongo Disneilendas pagaliau atnešė pelno

Prieš aštuonerius metus atidarytas Honkongo Disneilendas pernai pagaliau dirbo pelningai. Pajamos išaugo 2012 metais sulaukus rekordinio lankytojų skaičiaus, skelbia „The Australian“.
Honkongo disneilendas
Honkongo disneilendas / Reuters/Scanpix nuotr.

Parkas per fiskalinius metus, kurie baigėsi pernai rugsėjo 29-ąją, gavo apie 109 mln. Honkongo dolerių arba 36 mln. Lt pelno. Prieš tai buvusiais metais, jis patyrė 237 mln. Honkongo dolerių arba apie 79 mln. Lt nuostolio. 

Tokiems rezultatams įtaką padarė apie 13 proc. išaugęs lankytojų srautas. Per fiskalinius metus parke apsilankė 6,73 mln. svečių. Jie Disneilendui buvo tikra atgaiva, mat nuo 2005 metų, kuomet parkas buvo atidarytas, žmonių skaičius buvo mažesnis nei tikėtasi. 

Disneilendo pajamos išaugo 18 proc. iki 4,27 mlrd. Honkongo dolerių arba 1,425 mlrd. Lt. 

Disneilendo parko vykdantysis direktorius Andrew Kamas teigė, kad praėję metai suteikė daug vilčių tikintis „reikšmingo pagerėjimo“. 

„Svečių skaičius, viešbučių užimtumas ir išlaidų lygis pasiekė visų laikų aukštumas“, – sakė direktorius. 

Didžioji Honkongo Disneilando akcijų dalis priklauso vyriausybei. Parkas susiduria su didžiule vietinio vandenyno parko konkurencija. 

Kritikai teigė, kad parkas su problemomis susidūrė ne be reikalo. Tai mažiausias iš visų Disnėjaus pramogų parkų, tad per mažas atrakcionų skaičius lankytojus traukė į žemyninę Kiniją. Abejonių dėl Honkongo parko dar labiau padaugėjo paaiškėjus, kad dar vienas parkas bus pastatytas Šanchajuje. 

Sprendimas atidaryti Honkongo Disneilendą priimtas 1999 metais, tai buvo dalis Azijos ekonomikos skatinimo plano, mat tuo metu žemynas kentė nuo finansų krizės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos