Prasmingas renginys, pasak įmonių atstovų, tai – naujas būdas žvelgti į darbuotojo patirtį ir motyvaciją, ne tik stiprinantis bendruomenę, bet suteikiantis darbuotojui asmeninės vertės, nes jame sujungiamas edukacinis ir pramoginis turinys.
Pasak įmonės „Time2” vadovo ir įkūrėjo Vadimo Šuško, renginiai keičiasi ir nebėra tik įmonės šventė ir komandos formavimo laikas, jie tampa erdvė svarbioms įmonės žinioms perduoti, parodyti kultūrą, tvirtinti darbuotojų tarpusavio ryšius:
„Daugybę metų organizuodami renginius matome, kaip keičiasi ši rinka. Jei anksčiau svarbu buvo pasikviesti žinomą atlikėją ar nustebinti įspūdingais scenos sprendimais, dabar vis dažniau ieškoma kitokio renginio formato. Dažnai, ypač didelių įmonių renginiuose, pastebima problema – komandų bendravimas mažesnėmis grupelėmis.
O tai iš esmės neatliepia pagrindinio renginio tikslo – geriau pažinti vienas kitą, suprasti kolegą, sutvirtinti ryšį. Būtent čia gali padėti prasmingo renginio formatas, nes jame visas dėmesys skiriamas darbuotojų bendrai patirčiai kurti ir asmeniniam augimui“, – naują formatą detalizuoja V.Šuško.
Jis atkreipia dėmesį, kad tokio renginio metu, kuriant bendras darbuotojų patirtis ne ką mažesnį vaidmenį atlieka ir individuali vertė ir asmeninis augimas:
„Įmonės organizuodamos renginį konkuruoja su daugybę kitų veiklų, kuo darbuotojas galėtų užsiimti savo laisvalaikiu: sportas, hobiai, laikas su artimaisiais, todėl vis dažniau žmonės renkasi renginius, kuriuose jaučia ir asmeninę vertę – įgyja naujų žinių, išbando naujus dalykų, jaučia asmeninį tobulėjimą“, – pasakoja renginių organizatorius.
„OVC Consulting“ veiklos vystymo direktorė Inga Radzevičienė sako, kad galimybės kelti kompetencijas ir tobulėti yra viena iš labiausiai vertinamų naudų, o patys mokymai gali keistis ir transformuotis prisitaikydami prie įvairių erdvių ir formatų, bei tapti itin įtraukiančia ir malonia patirtimi:
„Mokymai yra apie augimą ir tai ne vien tik žinios. Augimas gali vykti įvairiomis formomis - mokymais auditorijoje ar patirtimis lyderystės žygyje gamtoje. Stebime ir reaguojame naujus organizacijų poreikius, kur mokymai gali tapti poilsio bei pramogos dalimi“, – pastebi Inga Radzevičienė.
Parodoje „Motivated@work“ pirmą kartą pristatytas dviejų, rinkoje puikiai žinomų organizacijų, bendras produktas, sulaukė susidomėjimo, o įmonių atstovai stende pristatė kelis galimų renginių formatus, atsakė į klausimus ir kvietė organizacijas į renginius žvelgti strategiškai ir pamatuotai.