Prekybos centrų konkurencija, ypač sostinėje, verčia labiau stengtis ir sukti galvas, kaip patenkinti pirkėjų norą už sunkiai uždirbamus pinigus įsigyti kokybiškų drabužių. Taigi artimiausiu metu juose duris atvers žinomų prekės ženklų drabužių ir avalynės parduotuvės, antradienį rašo „Lietuvos žinios“.
Statistikos departamento duomenys rodo, kad per penkis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų sausiu-geguže, tekstilės, drabužių ir avalynės mažmeninė prekyba šalies specializuotose parduotuvėse išaugo beveik penktadaliu (19,5 proc.) – nuo 435,27 mln. litų iki 520,09 mln. litų.
„Oze“ iki metų pabaigos, anot direktorės Ingos Navickaitės, planuojama 17 atidarymų. „Europoje“ ruošiamasi 8 naujų parduotuvių atidarymui. „Panoramoje“ duris atvers drabužių ir aksesuarų parduotuvė „Massimo Dutti“ ir avalynės bei aksesuarų parduotuvės „Aldo“ ir „TJ Collection“.
Vilniaus „Akropolyje“ daugiausia dėmesio bus skiriama parduotuvių vaikams plėtrai – šis segmentas Lietuvoje dar nepakankamai išplėtotas. Artimiausiu metu duris atvers pirmoji Europoje tik vaikams skirta „Adidas kids“ parduotuvė.