I.Šimonytė: esame pratę prie Baltarusijos grasinimų

Baltarusijos žiniasklaidai skelbiant, kad penkioms Baltarusijoje veikiančioms Lietuvos įmonėms galėtų būti pritaikytos sankcijos, Lietuvos premjerė sako, kad Minsko grasinimai nėra naujiena.
Aliaksandras Lukašenka
Aliaksandras Lukašenka / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Baltarusija gali imtis įvairiausių dalykų, dažnai jų imasi net nepaskelbdama, ko imasi. Ne kartą yra buvę situacijų, kai buvo labai dėmesingai tikrinami mūsų kroviniai ar sudaromos didelės eilės pasienyje. Nebūtinai Baltarusijoje, bet ir Rusijoje, kai atsirasdavo, tarkime, veterinarinių problemų, tikrų ar tariamų“, – spaudos konferencijoje Vyriausybėje sakė Ingrida Šimonytė.

„Mes prie tokio veikimo esame pripratę per ilgą laiką, kad staiga, netikėtai, gali sulūžti koks nors vamzdis ar atsitikti kitokių netikėtumų“, – kalbėjo ji.

Premjerė konkrečiau nesiėmė vertinti Baltarusijos žiniasklaidos teiginių.

„Nesiimsiu komentuoti konkrečių grasinimų, nes jie įvairiai gali būti interpretuojami, kartais ir lieka grasinimai, kartais įgyvendinami, kartais visai kiti dalykai įgyvendinami, bet manau, per šitą laikotarpį, kai patyrėme hibridinę ataką, naudojant žmones, kurie buvo stumiami į ES, tai įvairių su tarptautine teise nieko bendra neturinčių dalykų esame prisižiūrėję“, – sakė Vyriausybės vadovė.

Baltarusijos verslo naujienų portalas officelife.media, kurį citavo lrt.lt, rašė, kad sankcijos gali būti pritaikytos maisto prekių prekybos tinklui „Mart inn Food“, ūkio ir buities reikmenų prekybos tinklui „Oma“, Vakarų medienos grupei, muitinės tarpininkavimo bendrovei „Monolit Prom Invest“ bei kitoms.

Anot portalo, Aliaksandras Lukašenka galėtų paskelbti sankcijas reaguojant į „Lietuvos geležinkelių“ nutrauktą sutartį su Baltarusijos kalio trąšų gamintoja ir eksportuotoja „Belaruskalij“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis