I.Šimonytė: prioritetas – parama smulkioms ir vidutinėms įmonėms

Remiant nuo karantino apribojimų nukentėjusį verslą, prioritetas yra smulkios ir vidutinės įmonės, teigia premjerė Ingrida Šimonytė.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Šitomis aplinkybėmis didelėms įmonėms vis dar gerokai paprasčiau kalbėtis su savo finansų įstaigomis, naudotis Lietuvos banko priemonėmis, prioritetas vis dėlto yra smulkus ir vidutinis verslais, kuriam išgyventi šitą laikotarpį yra objektyviai sunkiausia“, – spaudos konferencijoje trečiadienį sakė premjerė.

Anot jos, šiuo metu visos paramos priemonės, tiek gyventojams, tiek verslui, suplanuotos pusei metų, tačiau jei pandemija užsitęs ir bus poreikis, biudžeto projektas galės būti tikslinamas ir lėšų bus skirta papildomai.

„Dabar visas biudžeto projektas preziumuoja visose paramos priemonėse – ar tai prastovos, ar ligos draudimas, ar verslo parama, kad susiplanuojam tas lėšas, kurių įsivaizduojam, pakaks pusei metų, bet jei matysime, kad situacija užsitęsė ar reikia papildomų lėšų, žinoma, tuomet biudžeto projektas bus tikslinamas“, – sakė I.Šimonytė.

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad paskolų ir subsidijų portfelis verslui siekia 180 mln. eurų, tačiau svarstomos papildomos priemonės, kurioms dar prireiktų apie 30 mln. eurų.

„Girdime, kad verslas nori nuomos mokesčio kompensacijos, bet tai gali būti dar viena subsidijų priemonė, galėtų įmonė pasirinkti, ką ji nori apsimokėti, ar nuomą, ar darbuotojų išlaidas, ar komunalinius mokesčius, norime, kad būtų lanksčiau“, – „Info TV“ televizijai teigė ministrė.

Pasak jos, tokia pagalba dar turėtų būti suderinta su Europos Komisija, o sprendimus dėl jos planuojama priimti per artimiausias dvi savaites.

Vyriausybė trečiadienį pritarė pakoreguotam 2021 metų valstybės biudžeto projektui, jis teikiamas Seimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis