ICO rinka po pernykščio bumo šiemet iš esmės mirė

ICO – pradinio virtualiųjų valiutų žetonų platinimo internete – rinka po pernykščio bumo 2019 metais iš esmės mirė ir tai lėmė pasaulio reguliavimo institucijų veiksmai siekiant apriboti aktyvumą šioje srityje ir „meškų“ tendencija kriptovaliutų rinkoje, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
Kriptovaliutos
Kriptovaliutos / 123RF.com nuotr.

Platformos „TokenData“ duomenimis, startuoliai per ICO 2019 metų pirmąjį ketvirtį pritraukė vos 118 mln. JAV dolerių, nors tuo pat laikotarpiu pernai atitinkama suma sudarė 6,9 mlrd. JAV dolerių.

Staigus ICO apimčių nuosmukis rodo, jog pastarųjų kelerių metų bumas kriptovaliutų rinkose buvo per didelis ir vis daugiau galimų investuotojų šią rinką ima vertinti skeptiškai, pareiškė leidinio cituojami ekspertai.

ICO tapo svarbia kriptovaliutų rinkos priemone, nes startuoliams leido pritraukti išteklių apeinant tradicinius finansavimo šaltinius. Tačiau šis sektorius dėl reguliavimo nebuvimo susidūrė su daugybe problemų.

„Žetonų pardavimai, tokie, kokie buvo 2017 ir 2018 metais, faktiškai liovėsi“, – pažymėjo „TokenData“ įkūrėjas Ricky Tanas.

JAV vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC) užėmė ganą griežtą poziciją ICO klausimu ir neleido surengti daugelio platinimų.

Oficialiai SEC laikosi nuomonės, jog bet kokia kriptovaliuta, kuri buvo sukurta surengus ICO, turi būti vertinama kaip vertybiniai popieriai, todėl jai turi būti taikomi galiojantys informacijos atskleidimo reikalavimai ir investuotojų apsaugos įstatymai.

Iš 2,5 tūkst. žetonų platinimo projektų, kuriuos stebėjo „TokenData“, 55 proc. atvejų net nepavyko pritraukti lėšų.

Iš sėkmingų ICO projektų, tik 15 proc. atvejų žetonai dabar kainuoja daugiau negu per ICO.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis