IDC: tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka 2023-aisiais susitraukė penktadaliu

Tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka 2023-aisiais, palyginti su ankstesniais metais, susitraukė 20,5 proc. iki 128,5 mln., tai yra iki kukliausių apimčių nuo 2011-ųjų, skelbia rinkos tyrimų kompanija „International Data Corporation“ (IDC).
IMAGO/Felix Schlikis / IMAGO/Lobeca
Technologijos

„Ekonomikai nerodant rimtų atsigavimo ženklų, vartotojai pinigus skiria ne plataus vartojimo elektronikai, o reikalingesniems pirkiniams. Planšetiniai kompiuteriai nėra prioritetinė prekė“, – pranešime cituojama IDC vyresnioji analitikė Anuroopa Nataraj.

Pasak jos, ekonominės padėties pagerėjimas bus būtina, bet neprivaloma sąlyga planšetinių kompiuterių rinkos atsigavimui šiais metais. Kita vertus, prognozės nėra labai optimistinės, nes dirbtinio intelekto technologijų naujovės veikiausiai pirmiausia palies asmeninių kompiuterių ir išmaniųjų telefonų segmentus, pažymėjo ekspertė.

„Apple“ pernai pavyko išsaugoti planšetinių kompiuterių rinkos lyderės vardą, nepaisant šių jos gaminių pardavimų kritimo 19,8 proc. iki 48,5 mln. (37,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, pardavimus sumažinusi 13,9 proc. iki 26,2 mln. (20,4 proc.).

„Lenovo“ planšetinių kompiuterių paklausa menko 19,7 proc. iki 9,3 mln. (7,2 proc. rinkos), „Huawei“ – 4 proc. iki 8,7 mln. (6,8 proc.), „Amazon.com“ – 65,9 proc. iki 5,5 mln. (4,2 proc.).

Kiti gamintojai pasidalijo 23,6 proc. rinkos, jų pardavę 30,3 mln., 11,1 proc. mažiau nei užpernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų