Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

IDC: tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį ūgtelėjo 22 proc.

Tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 22,1 proc. iki 34,4 mln. įrenginių, skelbia rinkos tyrimų kompanija „International Data Corporation“ (IDC), remdamasi negalutiniais duomenimis.
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance

Rinkos apžvalgoje pažymima, jog tokį rezultatą lėmė tiek žema palyginimo bazė, tiek ir daugelio pirmaujančių gamintojų atnaujintų įrenginių modelių pasiūla. Kita vertus, antrojo šių metų ketvirčio rinka pranoksta tik ikipandeminį lygį (2019-ųjų balandį-birželį buvo parduota 32,5 mln. įrenginių), tačiau yra menkesnė už precedento neturinčias apimtis per COVID-19 pandemiją.

Rinkos lyderės titulą išsaugojo „Apple“, pardavimus padidinusi 18,2 proc. iki 12,3 mln. (35,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, kurios planšetinių kompiuterių paklausa balandį-birželį buvo 18,6 proc. solidesnė nei prieš metus – 6,9 mln. (20,1 proc.).

„Lenovo“ planšetinių kompiuterinių pardavimai augo 16,8 proc. iki 2,5 mln. (7,3 proc.), „Huawei“ – 40,3 proc. iki 2,3 mln. (6,8 proc.), „Xiaomi“ – 94,7 proc. iki apytikriai 2 mln. (5,8 proc.).

Kiti gamintojai pasidalijo 24,3 proc. rinkos, jų pardavę 8,4 mln. – 17,6 proc. daugiau nei pernai antrąjį ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai