Rinkos apžvalgoje pažymima, jog tokį rezultatą lėmė tiek žema palyginimo bazė, tiek ir daugelio pirmaujančių gamintojų atnaujintų įrenginių modelių pasiūla. Kita vertus, antrojo šių metų ketvirčio rinka pranoksta tik ikipandeminį lygį (2019-ųjų balandį-birželį buvo parduota 32,5 mln. įrenginių), tačiau yra menkesnė už precedento neturinčias apimtis per COVID-19 pandemiją.
Rinkos lyderės titulą išsaugojo „Apple“, pardavimus padidinusi 18,2 proc. iki 12,3 mln. (35,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, kurios planšetinių kompiuterių paklausa balandį-birželį buvo 18,6 proc. solidesnė nei prieš metus – 6,9 mln. (20,1 proc.).
„Lenovo“ planšetinių kompiuterinių pardavimai augo 16,8 proc. iki 2,5 mln. (7,3 proc.), „Huawei“ – 40,3 proc. iki 2,3 mln. (6,8 proc.), „Xiaomi“ – 94,7 proc. iki apytikriai 2 mln. (5,8 proc.).
Kiti gamintojai pasidalijo 24,3 proc. rinkos, jų pardavę 8,4 mln. – 17,6 proc. daugiau nei pernai antrąjį ketvirtį.