„Sudėtingais laikais, kai infliacija didelė ir daugelis žmonių kovoja dėl pragyvenimo išlaidų, namų apstatymo sprendimų už prieinamą kainą poreikis yra didelis“, – pareiškė tarptautinės grupės pagrindinės kontroliuojančiosios bendrovės „Inter Ikea“ vadovas Jonas Abrahamssonas Ringas, kartu pripažindamas, kad konkurencija dėl vartotojų stiprėja, o jų „piniginės plonėja“.
„Inter Ikea“ įplaukos jos finansiniais metais, pasibaigusiais rugpjūčio 31-ąją, atsižvelgiant į valiutų kursų svyravimus, išaugo 7,3 proc. iki 47,6 mlrd. eurų, tačiau bendrovė pripažino, jog teigiamą pokytį pavyko pasiekti vien dėl padidintų kainų, nes prekių buvo parduota mažiau.
Nuo praėjusio mėnesio „Ikea“ pradėjo mažinti kainas šimtams ar tūkstančiams prekių, priklausomai nuo rinkos, pareikšdama, jog „jautrumas kainoms pakilęs labiau nei bet kada anksčiau“.
„Visose rinkose, kuriose pradėjome mažinti kainas, pastebėjome puikią reakciją“, – pripažino „Ikea Retail“ vadovas Tolga Oncu.