Naują prekybos tinklo „Iki“ veiklos etapą pažymi pokytis, kuris tuo pat metu įvyko visoje Lietuvoje, visose „Iki“, „Ikiuko“ ir „Cento“ parduotuvėse. „Iki“ pavadinimas nuo šiol jungia visas tinklui priklausančias parduotuves – ne tik „Iki“, bet ir „Cento“, kurios tampa „Iki Cento“, bei „Ikiukus“, kurie tampa „Iki Express“. Taip pat pasikeitė ir bendrovės logotipas.
„Mes atidarėme pirmą savitarnos parduotuvę Lietuvoje, pirmieji pristatėme savitarnos kasas. Taip pat pirmieji pasiūlėme ekologiškus daugkartinio naudojimo maišelius, prancūzišką sūrį, šviežią žuvį ir daug kitų dalykų. Atsinaujinimui pristatyti pasirinkome datą – 11.11.11, nes joje yra daug vienetų. Tai atspindi mūsų siekį pirmauti ir tapti pirmuoju pasirinkimu mūsų pirkėjams“, – atsinaujinusios bendrovės pristatyme kalbėjo tinklą valdančios UAB „Palink“ generalinis direktorius Marcelis Harasztis.
Vieningas ir atsinaujinęs prekių ženklas pabrėžia novatorišką kompanijos požiūrį ir atspindi investicijų į modernias technologijas kryptį. Per ateinančius penkerius metus įmonė į parduotuvių atnaujinimą žada investuoti per 600 milijonų litų.
„Mes visą laiką, nuo pat pirmos parduotuvės atidarymo, siekėme būti geriausia maisto prekių parduotuve. Siekdami šio tikslo nesustosime tobulėti ir saugosime vertybes, kurios daro mus stipriais ir sėkmingais: didžiausia vertė už geriausią kainą, lyderystė šviežio maisto srityje ir geriausias maisto prekių pasirinkimas“, – dėstė M. Harasztis.
Pasak vadovo, „Cento“ tampa „Iki Cento“, bet ir toliau, kaip visada, išlaikys mažiausią kainų lygį rinkoje. Be to, nuo šiol visi „Cento“ pirkėjai galės naudoti „Iki Premija“ korteles, o parduotuvėse ras didesnį prekių asortimentą. „Ikiukas“ tampa „Iki Express“, bet ir toliau išliks parduotuve, skirta norintiems apsipirkti greitai ir patogiai.
Atsinaujinusio ir vieningo prekybos tinklo „Iki“ vertybės išlieka tos pačios: didžiausia vertė už geriausią kainą, geriausias maisto prekių asortimentas, šviežio ir kokybiško maisto lyderis, greitas ir patogus apsipirkimas, jauki ir maloni aplinka, draugiškas aptarnavimas ir tobulėjimas atsižvelgiant į pirkėjų norus.