Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įmonių grupė „Tobis“ ruošiasi naujo vadovo atėjimui

Lietuviško kapitalo automobilinių produktų įmonių grupės „Tobis“ generaliniam direktoriui Rolandui Pridotkui pasitraukus iš pareigų, grupės vadovų komanda pradėjo naujojo generalinio direktoriaus paieškas. Penkerius metus šias pareigas ėjęs R.Pridotkas, iš jų pasitraukė nusprendęs pradėti asmeninį verslą. Ieškant naujojo vadovo, padėti sutvarkyti grupės valdymo procesus ir paruošti bendrovę naujojo vadovo atėjimui, konsultantu kviečiamas Saulius Jurgelėnas, buvęs „Sanito“ generalinis direktorius.
Sanitas nuotr./Saulius Jurgelėnas
Sanitas nuotr./Saulius Jurgelėnas

S.Jurgelėnui tai pasiekti padės jo sukaupta vertinga panašių pertvarkų patirtis. Taip pat jis prisidės prie vykdomų vadybinių, verslo bei kultūrinių pokyčių tvarumo užtikrinimo. Didžiausias dėmesys bus skiriamas klientų aptarnavimo Lietuvoje gerinimui bei asortimento plėtrai.  

Konsoliduotos 2011 metinės grupės pajamos buvo 51,5 mln. Lt,  grupėje dirbo 140 darbuotojų. Per 2012 m. planuojamos Tobio įmonių grupės pajamos – daugiau nei 55 mln. Lt.

1992 m. pradėjusios veiklą lietuviško kapitalo įmonių grupės „Tobis“ pagrindinė būstinė yra Druskininkuose. Jos filialai Lietuvoje veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Užsienyje veikia OOO „Tobis Kaliningrad“ Kaliningrade Rusijos Federacijoje, OOO „Amazis“ Gardine ir Minske Baltarusijoje, OU „Tobis“ Taline, Estijoje. Įmonių grupei priklauso ir eksploatacinius skysčius transporto priemonėms gaminanti Lietuvos bendrovė „Lesta“ .

UAB „Tobis“ Lietuvoje atstovauja prekių ženklus „Banner“, „WD-40“, „Turtle Wax“, „Denso“, „Lotos“, „Wynn’s“, „Areon“, „Novol“, „Tip Top“ ir kitus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?