Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Init“ ir LNK skaičiuoja pirmuosius nuostolius

Kabelinėms televizijoms „Init“ „Vinita“ ir „Sugardas“ išjungus LNK grupės televizijas, skaičiuojami pirmieji nuostoliai.
LNK retransliavimą nutraukusią „Init“ kabelinę televiziją užplūdo nepatenkinti vartotojai.
LNK retransliavimą nutraukusią „Init“ kabelinę televiziją užplūdo nepatenkinti vartotojai. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kabelinės netenka abonentų, o LNK – žiūrovų. Susitarti nepavyksta, tačiau tikimasi, kad žiūrovai sugrįš, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Init“ generalinio direktoriaus Pauliaus Živatkausko teigimu, per savaitę „Init“ (Kaune), „Vinita“ (Vilniuje) ir „Sugardas“ (Visagine) paslaugų dėl LNK grupės kanalų išjungimo atsisakė 318 abonentų, dar 622 abonentai perėjo į skaitmeninę kabelinės televizijos versiją.

Vartotojų nepasitenkinimą sukėlė tai, kad bendrovė iš anksto neinformavo išjungsianti LNK kanalus analoginės kabelinės televizijos abonentams. Šių ji per tris miestus turi apie 100 tūkst. Iš viso „Init“ grupė turi apie 120 tūkst. abonentų.

Tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, išjungus LNK kabelinių grupės „Init“ žiūrovams, kanalo auditorija Vilniuje ir Kaune sumažėjo 3–4 proc., o visoje Lietuvoje auditorijos dalis sumenko 1,6 proc.

LNK auditorijos sumažėjimo nesureikšmina reklamos planavimo agentūrų atstovai: vasarą auditorijų svyravimas yra įprastas reiškinys.

Kabelinių grupė „Init“ Vilniuje, Kaune ir Visagine LNK grupės televizijas (LNK, „Info TV“, TV1, „Liuks“) išjungė liepos 1-ąją. Bendrovės nesutarė dėl retransliavimo sąlygų.

Įsigaliojus Visuomenės informavimo įstatymo pataisoms, nuo liepos komerciniai lietuviški kanalai iš kabelinių ir kitokių abonentinių televizijų operatorių gali reikalauti pinigų už teisę rodyti jų programas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos