Inovatyviems ir kūrybiškiems verslo projektams papildomai paskirstyta per 8,6 mln. eurų

Ekonomikos ir inovacijų ministerija patvirtino papildomą finansavimą projektams, kurie padės verslui diegti elektroninius sprendimus, skaitmenizuoti veiklą, skatins inovatyvius rinkodaros būdus bei didins produktų patrauklumą. Tam iš viso papildomai skirta per 8,6 mln. eurų.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Pagal priemones „E. komercijos modelis COVID-19“ ir „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ praėjusių metų pabaigoje ir šių metų pradžioje jau buvo paskirstyta 39,7 mln. ir 7 mln. eurų, tačiau paraiškų buvo gauta daugiau nei numatytas finansavimas, todėl dalis projektų, kuriems neužteko finansavimo, buvo įtraukti į rezervinių projektų sąrašus. Šiandien 196 elektroninės komercijos projektams papildomai skirta per 7,45 mln. eurų, o kūrybinius sprendimus skatinantiems 22 projektams – 1,15 mln. eurų.

„Siekdami sumažinti pandemijos žalą, ėmėmės įgyvendinti šias didelio verslo susidomėjimo sulaukusias priemones. Suprasdami, kad dabartinė itin sudėtinga situacija Ukrainoje ir sankcijos Rusijai neabejotinai palies mūsų šalies ekonomiką, operatyviai patvirtinome rezervinę finansinę pagalbą verslams, kurie siekia perorientuoti veiklą į elektroninę erdvę, diegia įvairius skaitmeninius įrankius, inovatyvius dizaino bei rinkodaros sprendimus. Tikimės, kad šios priemonės padės šalies smulkiajam ir vidutiniam verslui tapti labiau matomu ir optimizuoti veiklos sąnaudas“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Pagal „E. komercijos modelis COVID-19“ priemonę verslas gali diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu, o finansavimą gavusios įmonės galės nedidelėmis nuosavomis lėšomis diegti elektroninius verslo sprendimus – perkelti prekybą į elektroninę erdvę, efektyvinti procesų valdymą, diegti naujas klientų savitarnos sistemas ar kitaip skaitmenizuoti veiklą.

Priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ tikslas – paskatinti įmones investuoti į gaminių ir paslaugų dizaino bei rinkodaros sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu – paklausą.

Pagal abi priemones finansuojama iki 75 proc. projekto išlaidų. Pagal elektroninę komerciją skatinančią priemonę labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės gavo nuo 10 tūkst. iki 50 tūkst. eurų siekiantį finansavimą, o pagal dizaino ir rinkodaros projektus skatinančią priemonę – nuo 20 tūkst. iki 70 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis