Internetinėse varžytynėse pernai turto parduota beveik už 120 mln. eurų

Elektroninių varžytynių ir aukcionų portale parduoto turto vertė praėjusiais metais siekė 117,6 mln. eurų – beveik dvigubai daugiau nei 2018-aisiais.
Vilniaus centrinis paštas
Vilniaus centrinis paštas / Lietuvos pašto nuotr.
Temos: 1 Aukcionas

Labiausiai prie tokio augimo prisidėjo kitų institucijų, daugiausia „Lietuvos geležinkelių“, aukcionuose pradėtas pardavinėti turtas, taip pat smarkiai išaugo Turto banko organizuotuose aukcionuose parduoto turto vertė, pranešė portalą administruojantis Registrų centras.

Brangiausias parduotas turtas pernai buvo Vilniaus centrinio pašto pastatas sostinės Gedmino prospekte – jis parduotas už 11,2 mln. eurų. Antroje brangiausių NT objektų sąrašo vietoje yra už 7,2 mln. eurų parduotas Jočionių gatvėje esančios buvusios mazuto saugyklos teritorijos pardavimas.

Į pirmąjį penketuką taip pat pateko Vilniaus Žvėryno mikrorajone esančios buvusios Vaikų ligoninės aukcionas (4,4 mln. eurų), sostinės Žygimantų gatvėje esančių buvusio medicinos tyrimų centro patalpų pardavimas (2,1 mln. eurų) ir Kauno Savanorių prospekte esančio „Kalniečių“ prekybos centro pardavimas (1,8 mln. eurų).

Brangiausiai parduotų kilnojamųjų daiktų sąrašo viršuje atsidūrė už 5,05 mln. eurų parduotas krovininis laivas „Ivan Lopatin“.

Registrų centro duomenimis, e. varžytynių portale per praėjusius metus buvo paskelbta 11,3 tūkst. varžytynių ir aukcionų, įvyko – beveik 4,8 tūkst.

Daugiausia turto – už 33,6 mln. eurų – realizuota antstolių skelbtose varžytynėse. Bankroto administratorių varžytynėse pernai realizuota turto už 21,8 mln. eurų, savivaldybių aukcionuose – už beveik 12 mln. eurų, kitų institucijų aukcionuose – už 26,6 mln. eurų.

Tuo metu Turto banko aukcionų praėjusiais metais įvyko už 23,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis