Investuoti į reklamą verslininkai prisibijo

Matomų gana palankių ekonominių tendencijų ir vartotojų nuotaikų, kurios pagaliau galėtų išjudinti snūduriuojančią reklamos rinką, akivaizdoje verslininkus plačiau atverti pinigines stabdo svarbūs nežinomieji – rusenantis konfliktas Rytuose ir to nulemta įtempta padėtis daugelyje valstybių.
Reklama
Lauko reklama / Eglės Digrytės nuotr.

Nemažų reklamos rinkos pokyčių 2015 metais atneš pakeistas nacionalinio transliuotojo LRT finansavimo modelis – nuo 2015-ųjų čia draudžiama komercinė reklama, informuoja portalas vz.lt.

Nors planus apkarpyti 2015 metų rinkodaros biudžetus viešai paskelbė didieji reklamos užsakovai Lietuvoje, rinkos dalyviai viliasi simboliško reklamos apimties augimo.

Pavyzdžiui, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ vadovas Rolandas Ragaliauskas sako, kad suskaičiavus 2014 metų rezultatus, galime tikėtis, jog reklamos apimtis bus paaugusi iki 3 proc.:„2015 metams brėžiame kiek daugiau nei procentu didesnį augimą ir kol kas matome, kad nėra priežasčių didesniam optimizmui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis