„INVL Baltic Farmland“ išmokės 484 tūkst. eurų dividendų

Investicijų į žemės ūkio paskirties žemę bendrovės „INVL Baltic Farmland“ akcininkams už 2022 metus išmokės 484 tūkst. eurų dividendų, arba 15 centų vienai akcijai.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Dividendas Finansai

Bendrovės valdybos pirmininkas Alvydas Banys sako, kad sėkminga veikla suteikia galimybę mokėti didesnius nei įmonės politikoje numatytus dividendus.

„INVL Baltic Farmland“ veikla pernai buvo sėkminga ir tai sukuria galimybę išmokėti akcininkams didesnius nei įmonės dividendų politikoje numatytus – ne mažiau kaip 0,10 euro vienai akcijai – dividendus“, – bendrovės pranešime sako A.Banys.

Trečiadienį bendrovės akcininkai nustatė naują savų akcijų įsigijimo tvarką. Pagal ją tam būtų naudojamas 3,08 mln. eurų rezervas, o akcijų skaičius negalės viršyti 10 proc. įstatinio kapitalo, o akcijos įsigijimo kaina – nuo 3 iki 5 eurų. Jos būtų superkamos pusantrų metų.

Prognozuojama, kad įmonės konsoliduotos pajamos šiais metais sieks 790 tūkst. eurų, grynasis pelnas – 365 tūkst. eurų. Prognozė parengta darant prielaidą, kad sklypų vertė nepakis, nebus sudaryta naujų žemės pirkimo ar pardavimo sandorių ir nebus pirkėjų įsiskolinimo vertės sumažėjimo pokyčių bei pirkėjų skolų įtakos administravimo mokesčio dydžiui.

Bendrovė pernai gavo 722 tūkst. eurų konsoliduotų pajamų ir uždirbo 1,97 mln. eurų grynojo pelno – atitinkamai 8,6 proc. ir 39,5 proc. daugiau nei 2021 metais.

„Nasdaq“ Vilnius biržoje listinguojamos „INVL Baltic Farmland“ antrinės įmonės valdo apie 3 tūkst. hektarų žemės ūkio paskirties žemės Lietuvoje, kuri nuomojama žemės ūkio bendrovėms ir ūkininkams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis