Tuštėjančią sąskaitą pamatė baigdama darbus
Vilnietė kirpėja Aušra penktadienį išleisdama paskutinę klientę, kuri norėjo atsiskaityti pavedimu, pastebėjo, kad iš jos sąskaitos buvo rezervuota 700 eurų suma.
Įėjusi į savo el. bankininkystės paskyrą ji pamatė, kad tai nebuvo jai įprasti mokėjimai.
„Gerai, kad turėjau šią klientę ir reagavau žaibiškai – gal per 20 minučių pastebėjau ir paskambinau į banką pranešti, kad galimai tapau sukčių taikiniu“, – pasakojo pašnekovė.
„Man „Swedbank“ konsultantas pasakė, kad šį mokėjimą įšaldo, tačiau neliepė blokuoti kortelės, tepasakė, kad mokėjimai veikiausiai yra feisbukui, nes mato mokėjimo paskirtyje raides „Fb“. Vis dėlto tuo viskas nesibaigė“, – pasakojo moteris.
Šeštadienį telefone moteris vėl pradėjo gauti „Smart-ID“ prašymus patvirtinti mokėjimus. Aušra tokius mokėjimus atmetė, tačiau jos nuostabai, iš jos sąskaitos vis tiek buvo rezervuota dar keli šimtai. Per dvi dienas iš viso iš moters sąskaitos sukčiai rezervavo 1300 eurų.
„Kam tuomet išvis yra tos apsaugos ir „Smart-ID“, jei pinigai vis tiek kažkur išplaukia be jokio patvirtinimo?“ – stebėjosi Aušra.
Matydama, kaip be jos patvirtinimų tuštėja sąskaita, moteris veikė žaibiškai – susisiekė ir su „Facebook“ atstovais.