„Grįžtantiems ar svarstantiems apie grįžimą ypač svarbu socialinis ir psichologinis palaikymas, o sklandžiai adaptacijai šalyje – ir pasiruošimas. Todėl nuo dabar besidomintys galimybe įsikurti gimtinėje kiekviename mūsų klientų aptarnavimo skyriuje galės gauti informaciją apie užimtumo perspektyvas, darbo rinką, karjeros, persikvalifikavimo ir mokymosi galimybes“, – pasakojo direktorė Inga Balnanosienė.
Kiekviename Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuje jau paskirti atsakingi specialistai, kurie pasirengę grįžtančiuosius konsultuoti ir socialinių garantijų, mokesčių, reikalingų dokumentų bei regionų ypatumų klausimais. Tiesa, bus teikiama tik pirminė tokio pobūdžio informacija – detalesnėms ir individualias situacijas vertinančioms konsultacijoms ši klientų grupė bus tikslingai nukreipiama į atitinkamas institucijas.
Suteikti informaciją pasiruošę ir klientų aptarnavimo specialistai, konsultacijas teikiantys bendruoju telefono numeriu 1883.
Iš užsienio grįžusių klientų grupė jau pažįstama Užimtumo tarnybai. Grįžtantieji į gimtinę klientų aptarnavimo skyriuose buvo konsultuojami ir iki šiol. Tačiau šiais metais startuojantis aktyvesnis bendradarbiavimas su Užsienio reikalų ministerija lems papildomą dėmesį šiai klientų grupei, aktyvesnę jų stebėseną, papildomą metodinę pagalbą bei galimybę tapti tuo informacijos centru, kuris padės lietuviams grįžti ir įsitvirtinti.
Planuojama, kad šiais metais pavyks įdiegti dar vieną naujovę – informacinį Lietuvos regionų žemėlapį. Grįžtantieji lietuviai – ir ne tik jie – galės rasti aktualios informacijos apie kiekvieną savivaldybę: ekonominius, darbo rinkos ir nekilnojamojo turto rodiklius, TOP darbdavius, vidutinio atlyginimo dydžius. Taip pat informaciją apie mokyklas, pasirengusias priimti grįžusiųjų vaikus.