Vilnietė Silvija Beconienė laiške 15min rašė, negalinti nutylėti tokio „akiplėšiško apiplėšimo“. 76 metų jos draugės mama už taksi sumokėjo daugiau nei 8 kartus brangiau nei įprastai.
„Antradienio naktį, iš rugsėjo 4 į 5, iš Londono parskrido draugės mama. Išėjusi iš Vilniaus oro uosto ji sėdo į stovintį taksi važiuoti pas mus į Jeruzalės rajoną. Močiutė neklausė, kiek kainuos, nes įprastai mokėdavo iki 10 eurų už tą patį atstumą. Visada važiuodavo apsistoti pas mus arba iš mūsų į oro uostą. Jei pati užsakydavau taksi, tiesiogiai nuo kortelės nuskaičiuodavo apie 7–9 eurus, bet šį kartą buvo šokiruojančiai kitaip“, – pasakojimą pradėjo S.Beconienė.
Jei pati užsakydavau taksi, tiesiogiai nuo kortelės nuskaičiuodavo apie 7–9 eurus, šį kartą buvo šokiruojančiai kitaip, – pasakojo S.Beconienė.
„Kai kelionės pabaigoje močiutė paklausė, kiek turi mokėti, vairuotojas pasakė ekrane rodydamas išmuštą sumą – 79,4 euro. Močiutė nustėrusi paklausė, kodėl taip brangu, atsakė „neva jūs, močiute, seniai buvote Vilniuje, čia oro uosto taksi, jūs vien už iškvietimą sumokėtumėte 30 eurų“, – tęsė pašnekovė.
Laiške ji apgailestavo, kad močiutė nepasiteiravo tarifų, nepaprašė čekio, neįsidėmėjo automobilio numerių ir taksi įmonės.
„Aš negalėjau suprasti, kodėl ji sutiko mokėti tokią sumą, už kurią ją ir į gimtąjį kaimą Varėnos rajone būtų normalus taksi nuvežęs. (...) Bet suprantu, kad ją tiesiog suparalyžiavo tokia įvardinta suma. Sumokėjo tuos 80 eurų ir išlipusi net automobilio numerio, deja, nepažiūrėjo“, – susirūpinusi teigė ji.
Taksistų atstovas: tai – plėšikavimas
Su šia situacija 15min supažindino Taksi paslaugų teikėjų asociacijos prezidentą Ričardą Kriukovą. Jo teigimu, tai nėra normali kaina.
„Tai nėra normalu, tai yra plėšikavimas.(...) Siūlyčiau oficialiai kreiptis į Vilniaus oro uostą. Ten yra gana daug vaizdo kamerų – žinant laiką, išvaizdą, nėra sunku nustatyti automobilio valstybinį numerį“, – kalbėjo R.Kriukovas.
Identifikuoti kol kas nepavyko
Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius informavo, kad šiuo metu identifikuoti automobilio ir jo vairuotojo nepavyko.
„Tikrai nemaloni situacija, kurią norėtume ištirti bei pasirūpinti, kad už šį atvejį atsakingi asmenys būtų išaiškinti ir perduoti atsakingoms institucijoms. Deja, kol kas iš turimų duomenų identifikuoti automobilio, taksi bendrovės ar vairuotojo nepavyksta“, – apgailestavo M.Zelenius.
Deja, kol kas iš turimų duomenų identifikuoti automobilio, taksi bendrovės ar vairuotojo nepavyksta, –teigė M.Zelenius.
Jis ragino taksi klientus būti atidesnius ir visada reikalauti čekio.
„Kai kyla įtarimų, kad taksisto prašoma kaina yra per didelė, keleivius kviečiame pareikalauti čekio, kuriame atsispindėtų paslaugas suteikusio asmens pagrindiniai duomenys, licencijos numeris, maršrutas.
Jei tokio čekio vairuotojas nesutinka duoti, užfiksuoti taksi bendrovės pavadinimą, automobilio valstybinius numerius. Ši informacija mums padėtų atlikti visapusišką tyrimą ir pasirūpinti, kad tokie asmenys nebegalėtų teikti savo paslaugų mūsų teritorijoje“, – teigė Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas.