„Euromonitor International“ duomenimis, karantino laikotarpiu, 2020 metais, elektroninės komercijos rinkoje ryškiausiai augo namų ūkio priežiūros (90,6 proc.), maisto ir gėrimų (82,3 proc.) bei žaidimų programinės įrangos (34,6 proc.) kategorijos. Lyderiaujančios įmonės stiprino savo pozicijas, investavo į plėtrą.
„Stebime ir daugybės naujų, svarbių žaidėjų atėjimą į rinką. Vienas iš jų – prekybos tinklo „Rimi“ elektroninė parduotuvė. Daugybė kitų įmonių kėlėsi į jau egzistuojančias virtualias platformas, tokias kaip „Pigu.lt“, „Varle.lt“. Patogumas, laikas ir saugumas karantino metu tapo ypač svarbiomis vertybėmis vartotojui.
Mobiliosios elektroninės komercijos plėtra taip pat darė stiprų teigiamą poveikį visai elektroninei komercijai, ypač maisto ir gėrimų pardavimų segmente“, – 15min komentavo Gabija Kubiliūtė, „Euromonitor International“ rinkos analitikė.