Streikas prasidėjo praėjusį trečiadienį Barselonoje, o per savaitgalį ir šios savaitės pradžioje išsiplėtė į Madridą ir kitus Ispanijos miestus.
Ispanijos taksistai teigia, kad „Uber“, „Cabify“ ir kitos šalyje veikiančios pavėžėjimo bendrovės kėsinasi į jų pragyvenimo šaltinį, nes taksi licencijos yra gerokai brangesnės nei tos, kurių reikia vadinamosioms turistinėms transporto priemonėms su vairuotoju.
Šalies taksi federacijos reikalauja, kad valdžia griežtai taikytų įstatymus, pagal kuriuos vienam pavėžėjimo paslaugas teikiančiam automobiliui tektų 30 tradicinių taksi.
Streiko komitetas pranešime teigė, jog sprendimas atšaukti streiką buvo priimtas po to, kai vyriausybė paskelbė, kad nuo šiol regioninės valdžios galės reguliuoti licencijų išdavimo pavėžėjimo paslaugas teikiantiems vairuotojams procesą. Tačiau tuo pat metu komitetas patikino, kad taksi vairuotojai išliks budrūs bei sugrįš į gatves, jei šis sprendimas neprives prie sugriežtintos pavėžėjimo paslaugų teikėjams kontrolės.
Vairuotojai, teikiantys pavėžėjimo paslaugas, kritikavo savo kolegas taksistus, o kai kurie tvirtina net buvę užpulti.
Centrinės valdžios biuras Madride, kuris susitiko su pavėžėjimo paslaugas teikiančius vairuotojus atstovaujančios profsąjungos „Unauto“ atstovais sako, kad policija „tiria daugiau nei 60 skundų dėl fizinio sužalojimo, žalos automobiliams, prievartos ir viešosios tvarkos pažeidimų“.