Jais tapo „Tarptautinio Vilniaus oro uosto“ komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus, reklamos agentūros „Cocoso“ vadovas Rytis Buračas, Lietuvos nacionalinės filharmonijos Visuomenės informavimo skyriaus vadovas Vytautas Gailevičius, korporatyvinės komunikacijos specialistė Liana Jagniatinskytė, reklamos agentūros „Onyx BMT“ direktorius Saulius Kazlauskas, prodiuserių kompanijos „Prodiuseris.lt“ direktorius Linas Stankevičius, marketingo ir komunikacijų bendrovės „Idėjų spaustuvė“ direktorė Živilė Šimkienė. Pirmajame naujosios valdybos posėdyje antrai kadencijai asociacijos valdybos pirmininku išrinktas Simonas Bartkus. LiMA direktoriaus pareigas toliau eis Vytautas Gailevičius.
„Ketiname toliau stiprinti asociacijos veiklą, vykdyti projektus, skirtus ne tik organizacijos nariams, bet ir atstovaujančius visai marketingo bendruomenei, – sako LiMA valdybos pirmininkas S.Bartkus. – Taip pat organizuosime bendrus projektus su Lietuvos aukštosiomis mokyklomis, didinsime marketingo profesijos žinomumą regionuose, rengsime visuotinius marketingo specialistams skirtus renginius“. S.Bartkaus teigimu, visi šie projektai prisidės prie asociacijos misijos – skatinti marketingo ir su juo susijusiose srityse dirbančių specialistų tobulėjimą, atstovauti marketingo specialistų interesams, kurti ir propaguoti profesinio elgesio standartus.
2004 m. įkurta Marketingo specialistų asociacija po ketverių metų tapo Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). Asociacijos įstatai numato kasmet, visuotinio narių suvažiavimo metu, naujos valdybos rinkimus. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, patys iškėlę savo kandidatūras arba iškelti kitų. Pirmininkas renkamas iš išrinktųjų valdybos narių. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 200 šalies marketingo specialistų. Kiekvienas asociacijos narys per metus dalyvauja daugiau nei 20–yje nemokamų renginių: marketingo seminaruose, mokymuose, narių suvažiavimuose ir kt., tai pat nuolat bendrauja uždaroje, tik nariams skirtoje, interneto diskusijų grupėje.