Naktį iš vasario 10 į 11 d. maždaug nuo 4.00 iki 8.00 val. ryto neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė, o nuo 4.00 iki 4.45 val. ryto nebus galima naudotis SEB banko mokėjimo kortelėmis.
Nuo 4.00 iki 8.00 val. ryto neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė, nebus galima atsiskaityti kai kuriose e. parduotuvėse, kai atsiskaitant už prekes ar paslaugas savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke.
Nuo 4.00 iki 4.45 val. ryto klientai negalės atsiskaityti SEB mokėjimo kortelėmis internetu ir fizinėse parduotuvėse, taip pat negalės naudotis bankomatais.
Bankas perspėjo, kad jei klientai naudosis kito banko mokėjimo kortelėmis, jie negalės atsiskaityti vietose, kurios naudoja SEB mokėjimo kortelių skaitytuvus ir e. prekybos mokėjimo sprendimą.
„Atsiprašome dėl galimų nepatogumų ir maloniai siūlome pasirūpinti grynaisiais pinigais, o reikiamas operacijas atlikti iš anksto arba pasibaigus profilaktiniams darbams“, – klientus perspėjo bankas.
Tuo met prieš mėnesį net trijų finansinių įstaigų klientai pranešė susidūrę su trikdžiais, bandant atlikti internetinius pavedimus. „Swedbank“, „Luminor“ bankų ir elektroninių pinigų įstaigos „Paysera“ atstovai patvirtino, kad susiduriama su sutrikimais. Tąkart sutrikimai taip pat įvardyti kaip techniniai.