Italija milijardais eurų vertina galimus savo turizmo verslo nuostolius dėl koronoviruso

Italijos turizmo verslo nuostoliai dėl Kinijoje prasidėjusios naujojo koronoviruso epidemijos, gali siekti 4,5 mlrd. eurų, pranešė Italijos naujienų agentūra ANSA, remdamasi „Istituto Demoskopika“ atliktais tyrimais.
Italijos vėliava
Italijos vėliava / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„2020 metais Italijos turizmo sektoriaus nuostoliai dėl koronoviruso epidemijos gali siekti 4,5 mlrd. eurų. Labiausiai dėl to nukentėtų turistų pamėgti Veneto, Toskanos, Lacijaus ir Lombardijos regionai – jų pajamos iš turizmo gali sumažėti 3,2 mlrd. eurų“, – teigiama tyrimų išvadose.

Prognozuojama, jog Romos viešbučių pajamos kristų 30 proc. – būtent tiek jų palieka turistai iš Kinijos ir kitų iš Pietryčių Azijos valstybių, dabar aktyviai atšaukiantys rezervacijas.

„Sunkūs laikai atėjo ne tik viešbučiams, bet ir Italijos mados pramonei. Vien tik pirmąjį metų ketvirtį bendras pardavimų sumažėjimas, staigiai sunykus turistų srautui iš Kinijos, sieks 1,5–1,8 proc.“, – teigia ekspertai.

Italija sausio 31-ąją, pirmoji iš Europos valstybių, įsivedė nepaprastąją padėtį, paaiškindama, jog taip siekia paspartinti pasiruošimus užkirsti kelią pavojingo naujo koronoviruso protrūkiui. Romoje patvirtinus pirmuosius užsikrėtimo atvejus, kai susirgo du turistai iš Kinijos, šalies vyriausybės sprendimu nepaprastoji padėtis šalyje įvesta šešiems mėnesiams.

Italija jau sustabdė visą oro susisiekimą su Kinija, o Italijos uostai nebepriims kruizinių laivų su turistais iš Kinijos, atitinkamas rekomendacijas paskelbus Tarptautinei kruizinių linijų asociacijai (CLIA).

Tuo tarpu Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) antradienį nurodė, kad Kinijoje kilęs mirtinai pavojingos ligos protrūkis kol kas nelaikytinas pandemija, nes virusas sparčiai plinta viename šios šalies regione, o už jos ribų daugiausia fiksuojami „pasklidimo atvejai“ su pavieniais ligos perdavimo židiniais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis