Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
04 25

Itin pigias prekes siūlanti platforma „Temu“ į vartotojų širdis eina agresyviu keliu: ko tokiu būdu siekiama?

Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose dėmesį patraukia internetinės parduotuvės „Temu“ reklama, vedanti į lietuvišką jos versiją, kur siūlomos itin pigios prekės iš Kinijos. Įvairios šios prekyvietės reklamos, atrodo, tiesiog persekioja.
Internetinė parduotuvė „Temu“
Internetinė parduotuvė „Temu“ / Shutterstock nuotr.

Internetinė prekyvietė, kurios šūkis yra „apsipirkinėk kaip milijardierius“, leidžia vartotojams mažomis kainomis pirkti tiesiogiai iš Kinijos gamintojų.

„Temu“ yra itin žemų kainų internetinės prekybos platforma iš Kinijos. Tai – vienos didžiausių Kinijos e. prekybos platformų „Pinduoduo“ vakarietiška atšaka, prekiaujanti labai pigiais produktais, pavyzdžiui, sportbačiais, vaikų žaislais ir stebėjimo kameromis, dažniausiai siunčiamais iš Kinijos į Vakarų rinkas.

Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“
Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“

Šioje internetinėje parduotuvėje galima rasti kilimų pūkų surinkėją už 0,45 euro, vyriškus sniego batus už 12,47 euro, moteriškų apatinių komplektą už 3,23 euro, megztą kostiumėlį moterims už 2,79 euro ar kardiganą už 2,09 euro.

Užpernai ši platforma išplėtė savo veiklą į Vakarų šalis, 2022 m. rudenį pradėdama veiklą Jungtinėse Valstijose, o 2023 m. balandį – keliolikoje Europos Sąjungos šalių, įskaitant Lenkiją, Belgiją, Prancūziją ir Vokietiją. Šiuo metu ji lietuvių kalba prieinama ir Lietuvos pirkėjams.

„Temu“ priklauso tarptautinei prekybos grupei „PDD Holdings“, kurios steigėjas yra milijardierius iš Kinijos Colinas Huang. Bendrovė perkėlė savo tarptautinės veiklos biurą iš Šanchajaus į Dubliną, o „Temu“ save populiarina keliais būdais – pasitelkusi agresyvią reklamą socialinėje erdvėje, taip pat bendradarbiaudama su nuomonės formuotojais.

Leidinys „Forbes“ yra skelbęs straipsnį, kuriame nagrinėjo, kodėl „Temu“ išleidžia reklamai lyg būtų milijardierius.

Straipsnyje pažymėta, kad reklamos žvalgybos platforma „MediaRadar“, stebinti reklamos kampanijas ir išlaidas, nustatė, kad „Temu“ pernai reklamai išleido 505 mln. dolerių.

15min kalbinti ekspertai įvertino, kuo siekiama tokia agresyvia reklama ir nuspėjo, kiek ilgai „Temu“ atstovai ją tęs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs