Įvedus karantiną Latvijoje, Šiaulių prekybos centre – latvių antplūdis

Latvijoje iki lapkričio 15-osios galioja karantinas, kurio metu uždaryta dauguma parduotuvių, pramogų vietų ir mokyklos. Nors prekybos tinklai jų pagausėjimo nejaučia, Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ atstovai tikina, jog latvių pastaruoju metu pagausėjo.
Šiauliai
Šiauliai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Trečiadienį skelbta, kad Latvijoje per pastarąją parą atlikus 14 488 testus patvirtinti 1 689 nauji koronavirusinės infekcijos COVID-19 atvejai, taip pat mirė 37 anksčiau užsikrėtę žmonės.

Europos ligų prevencijos ir kontrolės centro (ECDC) duomenimis, praėjusią savaitę Latvijoje COVID-19 pacientų mirtingumas buvo tapęs didžiausias Europos Sąjungoje, šaliai aplenkus Rumuniją ir Bulgariją, bet kelias pastarąsias dienas padėtis gerėjo.

Todėl Latvijoje keturioms savaitėms iki lapkričio 15-osios nuspręsta įvesti griežtą karantiną. Buvo uždarytos visos parduotuvės, išskyrus prekiaujančias būtiniausiomis prekėmis, teikiamos tik svarbiausios paslaugos.

PLAČIAU SKAITYKITE: Viruso dusinama Latvija užsidaro, bet abejojama, ar tai padės: taip blogai dar nebuvo

Ledo arenos apyvarta augo 50 proc.

Tai paskatino latvius vykti į Lietuvą. Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas 15min patvirtino, jog pastaruoju metu Šiaulių „Akropolyje“ pastebime daugiau lankytojų iš Latvijos.

„Didžiąja dalimi išaugusį srautą lemia Latvijoje taikomi prekybos apribojimai karantino metu ir tai, kad latviai naudojasi mūsų ledo arena“, – 15min tvirtino jis.

Akropolio nuotr./Šiaulių Akropolis
Akropolio nuotr./Šiaulių Akropolis

D.Mertino teigimu, šiuo metu ledo arenos užimtumas siekia 95 proc. – nemažai šeimų iš Latvijos atvyksta į Šiaulius dėl vaikų ledo ritulio treniruočių.

„Tai lėmė ir tai, kad ledo arenos apyvarta šių metų spalio mėnesį išaugo daugiau nei 50 proc., palyginti su praėjusių metų spalio mėnesiu. Dėl atvykstančių šeimų su vaikais iš Latvijos į ledo ritulio ir dailiojo čiuožimo treniruotes padidėjo ir aplink ledo areną esančių restoranų apyvartos“, – kalbėjo jis.

Kiti pokyčių nepastebi

Tuo tarpu prekybos tinklai žmonių iš Latvijos pagausėjimo nepastebi.

„Reikšmingų pokyčių dėl padidėjusio pirkėjų iš Latvijos srauto nesame pastebėję“, – 15min teigė „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

„Nepastebėjome, kad pirkėjų iš Latvijos skaičius netoli sienos esančiose „Maximos“ parduotuvėse būtų didesnis nei įprastai. Dažniausiai šie pirkėjai renkasi apsipirkti didesniuose miestuose, pavyzdžiui, Šiauliuose“, – antrino Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

„Nepastebėjome pagausėjimo. Vienas, kitas...“, – teigė Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas.

O Druskininkų vandens parko „Aqua“ centro Marketingo ir pardavimų vadovė Jūratė Vaitkevičiūtė 15min tvirtino, jog dėl karantino Latvijoje turistų iš šios šalies nepadaugėjo.

„Nesakyčiau, kad jų pagausėjo, bet latvių mes turime. Didelio šuolio nepastebėjome, bet ir iki to laiko, iki jų sugriežtinimų ir po jų sulaukiame svečių iš Latvijos tiek viešbučiuose, tiek pačiame vandens parke“, – teigė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis