Mokestis būtų taikomas bendrovėms, kurių metiniai pardavimai pasaulyje viršija 750 mln. eurų, o įplaukos iš Italijoje teikiamų paslaugų sudaro bent 5,5 mln. eurų, pranešė italų žiniasklaida.
Italijos finansų ministerija dar pernai apskaičiavo, jog šis mokestis valstybės iždą nuo 2020 metų kasmet papildytų maždaug 600 mln. eurų.
Italijos mokestis būtų panašus į Prancūzijos įvestą mokestį, dėl kurio Paryžiaus santykiuose su Vašingtonu kilo įtampa.
Tas mokestis JAV prezidentą Donaldą Trumpą paskatino pagrasinti imtis atsakomųjų veiksmų ir nustatyti importo muitus prancūziškiems vynams.
Italijos žiniasklaida antradienį pranešė, jog vienas D.Trumpo administracijos pareigūnas pagrasino panašius mokesčius nustatyti ir Italijai, kuri, kaip ir Prancūzija, yra viena didžiausių pasaulyje vyno gamintojų.
Tačiau Italija, kaip ir Prancūzija, žada atsisakyti savo skaitmeninio mokesčio, kai bus įvestas naujas tarptautinis mokestis, kuris šiuo metu svarstomas Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) vadovaujamose derybose.
Pagal Europos Sąjungos (ES) įstatymus, amerikiečių interneto milžinai visame bloke gaunamą pelną gali deklaruoti vienoje jurisdikcijoje. Dauguma jų tam paprastai pasirenka mažesnius mokesčius taikančias šalis, kaip antai Airiją arba Nyderlandus.
Apie planus įvesti mokestį technologijų milžinams taip pat yra paskelbusi Didžioji Britanija.