Japonijoje biuro darbuotojams padeda atsipalaiduoti katės, šunys, ožkos

Darboholikai japonai garsėja ilgomis darbo valandomis ir nuovargiu, bet viena bendrovė skelbia turinti vaistą: kates.
Nuo streso Japonijos darbuotojus gelbsti biuruose gyvenantys katinai
Nuo streso Japonijos darbuotojus gelbsti biuruose gyvenantys katinai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Iš viso devynios katės ėda, miega ir laisvai vaikštinėja mažame informacinių technologijų firmos „Ferray“ biure Tokijuje.

Firmos vadovas Hidenobu Fukuda „biuro kačių“ politiką įvedė 2000 metais, paprašius vienam darbuotojui, ir leido žmonėms atsinešti į darbą savo augintines.

„Taip pat duodu 5 tūkst. jenų (40 eurų) per mėnesį tam, kas išgelbėja katę“, – sakė jis.

Kitos japonų kompanijos taip pat leidžia į darbą atsinešti gyvūnų, kad šie padėtų mažinti stresą ir nerimą.

„Oracle Japan“ biure bobteilas vardu Candy dirba kaip „pasveikinimo ir sveikatinimo ambasadorius“, nurodoma kompanijos interneto svetainėje.

Firma nurodo, kad kokį nors šunį biure laiko nuo 1991-ųjų. Candy, jau ketvirtas biuro šuo, dabar turi paskyras „Twitter“ ir „Instagram“.

Tuo tarpu „Pasona Group“ 2011 metais „nusamdė“ dvi ožkas, o 2013 metais – dvi alpakas, iš dalies – sveikatinimo tikslais.

Tokijuje taip pat veikia maždaug 60 kačių kavinių, nes kačių mylėtojų atsiranda vis daugiau.

„Ferray“ darbuotoja Eri Ito sakė, kad ją papirko raminantis šių gyvūnų elgesys.

„Katės tiesiog miega šalia mūsų. Tai ramina“, – sakė ji.

Tačiau kačių buvimas biure turi ir neigiamą aspektą, pripažįsta H.Fukuda.

„Kartais kokia katė užlipa ant telefono ir nutraukia pokalbį ar išjungia kompiuterį, užlipusi ant išjungimo mygtuko,“ – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis