„Mastercard SpendingPulse“ tyrimo duomenimis, nuo lapkričio 1 dienos iki Kūčių vakaro pardavimai internetu Jungtinėse Valstijose išaugo 11 proc., o fizinėse parduotuvėse – 8,1 procento
Metinis pardavimų prieaugis neatspindi automobilių pardavimų.
„Šventinio sezono metu vartotojų išlaidos augo“, – pažymėjo „Mastercard“ vyresnysis patarėjas ir buvęs „Saks Incorporated“ generalinis direktorius Stephenas Sadove.
Ypač augo „drabužių ir universalinių parduotuvių pardavimai, pirkėjams trokštant kuo geriau apsirengti“, pridūrė analitikas.
Drabužių pardavimai per metus išaugo 47,3 proc., papuošalų – 32 procentais.
Tyrimo laikotarpis apėmė kelias savaites, kai koronaviruso omikron variantas dar nebuvo plačiai paplitęs Jungtinėse Valstijose.
Universaliųjų parduotuvių pardavimai išaugo 21,2 proc., o elektroninių prekių – 16,2 procento.
„Mažmenininkams tai buvo atgimimo sezonas, nes vartotojai į savo vežimėlius krovė dovanas ir prietaisus“, – pažymėjo „Mastercard“.
Tyrimas taip pat parodė, kad JAV namų ūkiai šiais metais pradėjo pirkti pirkinius anksčiau nei 2020-aisiais, taip pat ir siekdami pasinaudoti „pristatymo iki Kalėdų“ garantija.