Augimas buvo didesnis nei tikėjosi ekonomistai, tačiau daug lėtesnis nei gegužės mėnesį fiksuotas 18,2 proc. šuolis, pranešė Prekybos departamentas.
Birželį augimas sudarė daugiau nei 524 mlrd. JAV dolerių.
Pardavimų tempas per paskutinius tris COVID-19 krizės mėnesius sumažėjo 8,1 proc., palyginti su tuo pačiu 2019 metų laikotarpiu, sakoma pranešime.
Duomenys atspindi laikotarpį iki to meto, kai kurių valstijų institucijos atnaujino apribojimus padidėjus koronavirusinės infekcijos užkrato atvejų skaičiui Floridoje, Teksase, Arizonoje ir Kalifornijoje.
Remiantis duomenimis, transporto priemonių ir jų dalių pardavimai birželio mėnesį padidėjo 8,2 proc., drabužių – 105 proc., restoranų ir barų – 20 procentų.
Namų apyvokos reikmenų ir elektronikos parduotuvių pelnas padidėjo atitinkamai 32,5 proc. ir 37,4 procento.
Visgi internetiniai pardavimai per mėnesį sumenko 2,4 proc., nors ir buvo 23,5 proc. didesni nei 2019 metų birželį.
Žmonėms praleidžiant daugiau laiko namuose, sodo prekių pardavimai ūgtelėjo 17,3 proc., palyginti su pardavimais prieš metus.