Įmonės „MasterCard“ ataskaitos „SpendingPulse“ duomenimis, internetinių pardavimų apimtys per šį laikotarpį išaugo 49 proc. – tai reiškia, kad šiais metais internetinė prekyba sudarė 19,7 proc. visų mažmeninių pardavimų, palyginti su maždaug 13,4 proc. dalimi 2019 metais.
Didžiausias pardavimų augimo tempas užfiksuotas baldų ir namų apyvokos prekių segmente – 16,2 proc., o būsto ir namams skirtų produktų pardavimai padidėjo 14,1 procento.
Tuo tarpu drabužių pardavimai per metus sumažėjo 19,1 proc., elektronikos ir buitinės technikos pardavimai – 6 procentais. Pardavimai universalinėse parduotuvėse susitraukė 10,2 procento.
Šiais metais mažmenininkai prieššventines rinkodaros ir reklamos kampanijas pradėjo spalio pradžioje, kad išvengtų žmonių grūsčių ir sumažintų elektroninės prekybos tiekimo grandinėms tenkančią įtampą, todėl amerikiečiai šventinį apsipirkimą pradėjo anksčiau nei įprasta.
Mažmeninė prekyba Jungtinėse Valstijose laikotarpiu nuo lapkričio 1 iki gruodžio 24 dienos – tradiciniu šventiniu laikotarpiu – padidėjo 2,4 procento. Per šį laikotarpį pardavimai internetu išaugo 47,2 procento.
„SpendingPulse“ skaičiavimai grindžiami pirkimų, atliktų naudojant „MasterCard“ sistemą, bei kitų rūšių mokėjimų duomenimis. Šie skaičiavimai neapima automobilių, benzino ir maisto produktų pardavimų ir restoranų apyvartos.