JAV mažmeniniai pardavimai dėl švenčių ūgtelėjo 3 proc., pardavimai internetu – 49 proc.

Jungtinėse Valstijose mažmeninė prekyba, išskyrus benziną ir automobilius, laikotarpiu nuo spalio 11 iki gruodžio 24 dienos, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 3 proc., o koronaviruso pandemija paskatino žmones dažniau rinktis apsipirkimą internetu, rodo „MasterCard“ duomenys.
Elektroninė parduotuvė
Elektroninė parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Įmonės „MasterCard“ ataskaitos „SpendingPulse“ duomenimis, internetinių pardavimų apimtys per šį laikotarpį išaugo 49 proc. – tai reiškia, kad šiais metais internetinė prekyba sudarė 19,7 proc. visų mažmeninių pardavimų, palyginti su maždaug 13,4 proc. dalimi 2019 metais.

Didžiausias pardavimų augimo tempas užfiksuotas baldų ir namų apyvokos prekių segmente – 16,2 proc., o būsto ir namams skirtų produktų pardavimai padidėjo 14,1 procento.

Tuo tarpu drabužių pardavimai per metus sumažėjo 19,1 proc., elektronikos ir buitinės technikos pardavimai – 6 procentais. Pardavimai universalinėse parduotuvėse susitraukė 10,2 procento.

Šiais metais mažmenininkai prieššventines rinkodaros ir reklamos kampanijas pradėjo spalio pradžioje, kad išvengtų žmonių grūsčių ir sumažintų elektroninės prekybos tiekimo grandinėms tenkančią įtampą, todėl amerikiečiai šventinį apsipirkimą pradėjo anksčiau nei įprasta.

Mažmeninė prekyba Jungtinėse Valstijose laikotarpiu nuo lapkričio 1 iki gruodžio 24 dienos – tradiciniu šventiniu laikotarpiu – padidėjo 2,4 procento. Per šį laikotarpį pardavimai internetu išaugo 47,2 procento.

„SpendingPulse“ skaičiavimai grindžiami pirkimų, atliktų naudojant „MasterCard“ sistemą, bei kitų rūšių mokėjimų duomenimis. Šie skaičiavimai neapima automobilių, benzino ir maisto produktų pardavimų ir restoranų apyvartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis