Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Juodasis penktadienis“ jau virto „juoduoju lapkričiu“: ko tikėtis šiemet?

Prasidedant „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, prekybininkai teigia, jog srautas internetinėse parduotuvėse gali padidėti nuo 2 iki 7 kartų. Žmonės ieško ne tik pigesnių prekių, bet apsiperka Kalėdoms. Tačiau išvysti vaizdų, kuomet stumdomasi ir lipama per galvas, greičiausiai nepavyks, mat „Juodasis penktadienis“, ekspertų teigimu, pastaraisiais metais virtęs „Juoduoju lapkričiu“. Kibernetinio saugumo ekspertai taip pat įspėja nepulti stačia galva pamačius nuolaidos ženklą ir tikrinti pardavėją.
Išpardavimas prekybos centre
Išpardavimas prekybos centre / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pardavimai auga nuo 2 iki 7 kartų

Vilnos produktų gamyba ir pardavimu Lietuvoje bei užsienyje užsiimančios bendrovės „Flokati“, šiemet per „Juodąjį penktadienį“ žadanti nuolaidas iki 40 proc., rinkodaros ir e-komercijos vadovas Mindaugas Sakalauskas teigė, kad apie 60 proc. pirkėjų sulaukiama internetu – likusi dalis renkasi apsipirkimą fiziniuose salonuose.

„Internetinės parduotuvės lankytojų skaičius per „Juodąjį penktadienį“ išauga iki 7-8 kartų. Jei lygintume su įprastai vykdomais išpardavimais, apyvartos per būtent „juodąjį“ savaitgalį išauga iki dešimties kartų. Natūralu, kad žmonės ruošiasi ir Kalėdoms, perka ne tik sau, bet ir artimiesiems“, – teigė jis.

Bendrovės nuotr./Mindaugas Sakalauskas
Bendrovės nuotr./Mindaugas Sakalauskas

Anot M.Sakalausko, pastaraisiais metais stebimas augantis perkančiųjų internetu skaičius.

„Manau, tam įtakos turi pandemija, galimybių paso įvedimas bei vėsesnis ir tamsesnis metų laikas“, – svarsto „Flokati“ atstovas.

Internetinės parduotuvės „Varlė.lt“ įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas pritaria, kad kiekvienais metais pirkėjų srautas per „Juodąjį penktadienį“ didėja vis reikšmingiau.

„Praėjusiais metais penktadienį turėjome 3 kartus didesnį srautą, nei tą pačią savaitę ketvirtadienį. Perkamos pačios įvairiausios prekės – namų elektronika, ausinės, robotai siurbliai, telefonai, kompiuteriai, žaislai, rūbai“, – 15min teigė jis.

M.Butauskas pritarė M.Sakalauskui, kad per „Juodąjį penktadienį“ pirkėjai bando apsirūpinti ir kalėdinėmis dovanomis.

„Pagal tai, ką perka, matyti, kad daug pirkinių eina iš kalėdinių dovanų sąrašo“, – pastebi pašnekovas. Anot jo, nuolaidos bus labai įvairios, o dalį nukainos ir 90 proc.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Išpardavimas prekybos centre
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Išpardavimas prekybos centre

Tuo tarpu „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas teigė, kad įprastai kalėdinės e. prekybos pradžia laikoma lapkričio mėnesio pradžia, o didžiausio pardavimų piko internetinė parduotuvė tikisi būtent šį penktadienį. „Juodojo penktadienio“ akcijos metu pirkėjų srautas šokteli į viršų 200 procentų.

„Ankstesnių metų praktika rodo, kad po to iki pat Kalėdų pardavimai laikysis stabiliai aukštai. Šį sezoną visos jau vykdytos kalėdinės akcijos buvo ypač sėkmingos, todėl tikimės naujo e. pardavimų rekordo „Black Friday“ metu“, – sakė jis ir pridūrė, jog dalis tiekėjų siūlys nuolaidas iki 70 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos