Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Juodojo penktadienio“ rezultatai JAV: daugiau pirkėjų, bet mažiau pinigų

Amerikietiška apsipirkimo „orgija“ vadinamas „Juodasis penktadienis“ šiemet priviliojo daugiau pirkėjų, tačiau šie išleido mažiau pinigų, rodo prekybininkų duomenys.
„Juodasis penktadienis“
„Juodasis penktadienis“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Daugiau nei 154 mln. žmonių apsilankė parduotuvėse nuo ketvirtadienio, kuomet Amerikoje buvo švenčiama Padėkos diena, iki sekmadienio, palyginus su 151 mln. pernai, rodo Nacionalinės mažmenininkų federacijos duomenys.

Tačiau vienas pirkėjas išleido vidutiniškai 289,19 JAV dolerio, palyginti si 299,60 JAV dolerio praėjusiais metais.

Daugiau pirkėjų šiemet apsipirko internetu. 44 proc. federacijos apklaustų žmonių sakė pirkę internetinėse parduotuvėse, o 40 proc. apsilankė fizinėse parduotuvėse.

„Tai buvo geras savaitgalis prekybininkams, tačiau dar geresnis jis buvo vartotojams, kurie galėjo pasinaudoti kai kuriomis tikrai neįtikėtinomis akcijomis“, – sakė minėtis federacijos prezidentas Matthew Shay'us.

Aktyviausia apsipirkimo diena, žinoma, buvo pats „Juodasis penktadienis“, kuomet apsipirko 74 proc. žmonių (1,3 proc. daugiau nei pernai).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos