Kai kuriems SEB banko klientams dėl techninės klaidos nurašyti pinigai grąžinti tą pačią dieną

SEB banko klientams, kuriems spalio 13 d. (sekmadienį) dėl techninės klaidos bankas dar kartą nurašė lėšas už liepos mėnesį atliktą (-as) finansinę (-es) operaciją (-as), pinigai grąžinti tą pačią dieną, rašoma pranešime žiniasklaidai.
SEB bankas Kaune
SEB bankas Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Dėl techninės klaidos sekmadienį dalis finansinių operacijų, kurias kai kurie klientai atliko liepos 8 dieną, buvo sudubliuotos ir lėšos nurašytos dar kartą. Klaidą skubiai ištaisėme ir lėšas klientams grąžinome tą pačią dieną. Atsiprašome jų dar kartą, ir, atsižvelgdami į galimai patirtus nepatogumus, su šia situacija susidūrusiems privatiems klientams netaikysime paslaugų plano vieno mėnesio mokesčio arba minimalaus pagrindinių banko paslaugų vieno mėnesio mokesčio“, – sako Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Klientams dėl to papildomai nieko daryti nereikia, apie mokesčio netaikymą bankas juos informuos asmeniškai artimiausiomis dienomis SMS žinutėmis, pranešimu interneto banke arba el. laiškais.

Pasitikrinti sąskaitos operacijų išrašą klientai gali prisijungę prie interneto banko arba mobilioje programėlėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis