Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kaip neprasiskolinti per atostogas: suplanuokite, ką aplankysite ir kur valgysite

Nors ekonomistai ragina iš anksto planuoti atostogų išlaidas, didžioji dalis žmonių yra impulsyvūs ir atostogų biudžeto planavimui neskiria daug dėmesio. Statistiniais duomenimis, kas ketvirtas atostogas planuojantis žmogus taupyti pradeda likus 1–3 mėnesiams iki jų.
Paryžius
Paryžius / 123rf.com nuotr.

„23 proc. žmonių iš tų taupančių pradeda taupyti iki atostogų likus 1–3 mėnesiams, 17 proc., arba mažiau nei kas penktas žmogus, atostogoms pradeda taupyti likus 4–6 mėnesiams ir tik kas dešimtas žmogus (10 proc.) pradeda taupyti likus pusei metų ar net daugiau iki jų“, – paaiškino verslo žurnalistė Jurgita Čeponytė.

Nors dažnai girdimas pasakymas – „per atostogas neturėčiau gyventi prasčiau, nei kad gyvenu visus metus“, vis tik nemažai žmonių per atostogas sau leidžia daugiau nei įprastai. Pašnekovės teigimu, amerikiečiai, grįžę po atostogų, vidutiniškai kreditinėse kortelėse parsiveža 1 200 USD skolą.

Specialistai išskiria esmines sritis, kur atostogaujantys žmonės išleidžia daugiausiai pinigų.

„Pirmiausia reikėtų pagalvoti, kur mes vykstame. Jei vykstame netoli, tai galbūt reikėtų apsvarstyti kelionę autobusu, o ne lėktuvu. Antras dalykas – jau nuvykus, reikia ieškoti akcijų lankytiniems objektams, pavyzdžiui, į Eifelio bokštą pirkti bilietą internetu, o ne vietoje stovėti eilėje, tokiu būdu galima sutaupyti ir laiko. Kitas dalykas – kur mes valgome. Jei valgome turistinėse vietose, pavyzdžiui, Barselonoje La Ramblos gatvėje, tai natūralu, kad mes ten sumokėsime gerokai brangiau ir tikriausiai pavalgysime prasčiau, nei paėję šiek tiek toliau į atokesnę gatvelę“, – patarė J.Čeponytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos