Pasak dienraščio, išpardavimai apsuka galvą ne tik paprastiems pirkėjams, bet ir turgaviečių prekiautojams. Kai prekybos centrai išparduoda namų apyvokos, virtuvės, vonios reikmenis, galanterijos ir kitas prekes, o jų kaina svyruoja nuo 1 iki 10 litų, turgininkai skuba jų įsigyti urmu.
Juk tai puiki proga pasipelnyti. Iš prekybos centro šios prekės keliauja tiesiai ant turgavietės prekystalio, kur už jas prašoma gerokai brangiau, nei buvo sumokėta.
Susidaro kurioziška situacija: žmonės tiki, kad turguje kainos mažesnės, tačiau už tą pačią prekę moka daugiau, nei ji kainuoja prekybos centre, – pastebėjo Valdas Lopeta.„Lietuvos ryto“ žurnalistė teigia, kad apžiūrėjusi per išpardavimus didžiuosiuose prekybos centruose siūlomas prekes, nesunkiai jas atpažino sostinės Kalvarijų turgavietėje. Viename prekybos centre šimto plaukų gumyčių pakuotė buvo parduodama už 3,99 lito. Turgavietėje iš praplėšto maišelio buvo prekiaujama būtent šiomis gumytėmis ir beveik keturiskart brangiau – viena kainavo ne 4, o visus 15 centų.
Parduotuvėje 3 teptukai kainavo 3,99 lito, o turgavietėje jie buvo parduodami atskirai – po 2 litus už kiekvieną. Tas pat ir dėl siūlų: prekybos centre dvi ritės siūlų kainavo 3,99 lito, turguje viena buvo parduodama už 2,5 lito.
Viena prekiautoja net neslėpė, kad prožektorių, kurį parduoda už 4 litus, pirko prekybos centre „Maxima“. Moteris už jį sumokėjo 3,99 lito. Iš pradžių prekeivė prašė keliais litais daugiau, tačiau kai uždirbti nepavyko, siekė atgauti bent sumokėtus pinigus.
Pasak „Maximos LT“ atstovės Renatos Saulytės, jau ne pirmus metus pastebima, kad per išpardavimus siūlomos prekės, parduodamos su net iki 75 procentų nuolaida, vėliau atsiduria turgavietėje.
Ji prasitarė, kad turgaviečių prekiautojai per akcijas perka ir drabužius. „Išparduodami su didele nuolaida pirkėjams siūlome įsigyti firminių „Nike“, „Adidas“ sportinių drabužių ir batų. Pastebėjome, kad jie nemažais kiekiais išperkami vos prasidėjus išpardavimui. Vėliau tie marškinėliai, kelnės, batai atsiduria turguje ir parduodami brangiau“, – kalbėjo „Maximos LT“ atstovė.
„Turgaus prekeiviai dažniausiai renkasi prekes, parduodamas mažesnėmis akcijos kainomis, ir vėliau turguje tą patį produktą parduoda brangiau. Susidaro kurioziška situacija: žmonės tiki, kad turguje kainos mažesnės, tačiau už tą pačią prekę moka daugiau, nei ji kainuoja prekybos centre“, – kalbėjo parduotuvių tinklo „Iki“ atstovas Valdas Lopeta.