2022 12 04

Kalėdinės dovanos JAM ir JAI: „keptuvė – mamoms pamaloninti“ – jau atgyvena ar pirkėjų poreikis?

Artėjant didžiausioms metų šventės įvairūs prekybos tinklai suskubo ruošti dovanų rinkinius ir rikiuoti juos pardavimo salėse. Kai kur galima pastebėti dovanas, suskirstytas pagal tinkamumą tam tikrai lyčiai – jam ir jai. Tačiau, ar šiandien, kai tiek kalbama apie lyčių lygybę ir išsivadavimą iš stereotipų, vis dar tai tinkama komunikacija?
Kalėdinė dovana
Kalėdinė dovana / 123rf.com nuotr.

Pasiūlo dovanų jam ir jai

Nenumaldomai artėja Kalėdos, o kai kurie jau iš anksto leidžiasi į dovanų artimiesiems medžioklę. Besidairant po prekybos tinklus ir elektronines parduotuves galima pastebėti, kad dovanos skirstomos pagal tam tikras kategorijas, tarp jų – ir lyties. Naršant galima rinktis iš dovanų pasiūlymų jam ir jai/vyrui ir moteriai.

Štai prie dovanų, skirtų jai, rasime įvairius masažus, kvepalų kūrimo pamokas ar receptų knygą.

Tuo metu, rinkdamiesi, ką padovanoti vyrui, sąraše rasime tokius pasiūlymus kaip kad alaus degustacija, automobilio kvapiklis, ekstremalesnės pramogos, pavyzdžiui, pasivažinėjimas keturračiais.

123RF.com nuotr./Keturračiai
123RF.com nuotr./Keturračiai

Bet ar šiandien toks dovanų skirstymas ir komunikacija apie dovanas, dedikuojant jas tam tikrai lyčiai, vis dar tinkamas tonas? Apie tai – 15min iš ekspertų ir pačių prekeivių lūpų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis