Antrąją Kalėdų dieną (angl. „Boxing Day“) milijonai nuolaidas medžiojančių pirkėjų jau nuo ankstyvo ryto rikiuojasi prie prekybos centrų durų, už kurių – milžiniškos nuolaidos.
Visgi kasmet vis didesnę pirkėjų dalį atsirėžia internetinė prekyba. Vien Didžiojoje Britanijoje skaičiuojama, kad šį mėnesį internetinėse parduotuvėse bus apsilankyta 3 milijardus kartų – tokie skaičiai per vieną mėnesį bus pasiekti pirmą kartą istorijoje.
Daugumoje internetinių parduotuvių nuolaidos net iki 75 proc. prasidėjo dar Kūčių vakarą, tad spėjama, jog nemažai pirkėjų jau spėjo nusigriebti geriausius pasiūlymus.
Skaičiuojama, kad vien D.Britanijoje pirkėjai gruodžio 26 dieną išleis apie 2,6 milijardo svarų sterlingų (maždaug 10,8 mlrd. litų).
Kita vertus, ekspertai pastebi kitą tendenciją – pirkėjai dažnai kombinuoja internetinę prekybą ir tradicines parduotuves. Davidas McCorquodale'as „The Guardian“ sakė, kad dažnai pirkėjai internete apžiūri norimos prekės kainas, tačiau jos įsigyti eina į parduotuvę.
Įprastos parduotuvės net ir nesiruošia pasiduoti – pirkėjus šią dieną jie vilioja ne tik pažadais sutaupyti šimtus dolerių ar svarų, bet ir nemokamu maistu bei pramogomis.
Pavyzdžiui, „Harrods“ Didžiojoje Britanijoje ketvirtadienį laukiantiems eilėse žmonėms dalins karšto šokolado puodelius, užkandžius ir šiltas antklodes. O kad jie nenuobodžiautų, gatvėje gros styginių kvartetai ir pasirodymus rengs gatvės magai.
Kai kurios D.Britanijos parduotuvės ketvirtadienį duris atvėrė 6 val. ryto, ir jau iškart buvo pilnos žmonių. Australijoje žmonės prie parduotuvių laukė jau nuo 3 val. ryto – kad ne tik spėtų pagriebti geriausius pasiūlymus, bet dar ir gautų dovanų čekių (dažnai pirmiesiems keliasdešimt pirkėjų padovanojama parduotuvės dovanų kuponų).
Skaičiuojama, kad vien D.Britanijoje pirkėjai gruodžio 26 dieną išleis apie 2,6 milijardo svarų sterlingų (maždaug 10,8 mlrd. litų).