Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kanada marihuanos pritrūko jau pirmą jos legalizavimo dieną

Marihuanos trūkumą Kanados verslininkai pajuto jau pačią pirmąją dieną, kai prekyba ja tapo legali, rašo „Vice“. Jų pritrūko ir fizinės, ir elektroninės parduotuvės.
Eilė Kanadoje prie marihuanos
Eilė Kanadoje prie marihuanos / „Scanpix“/„The Canadian Press“
Temos: 2 Kanada Marihuana

Pirmąją dieną žmonės arba laukė eilėse po kelias valandas, arba kantriai bandė įsigyti ką tik legalizuotos marihuanos. Paklausa buvo išties didelė, ir pirmajai dienai verslininkai pasiruošė įvairios produkcijos – nuo bongų iki jau gatavų suktinių. Tačiau prekių vis tiek nepakako.

„Newfoundlant“ ir „Labrador“ turėjo uždaryti kelias parduotuves, nes baigėsi kanapės.

„Aš esu šiek tiek šokiruotas, kad taip greitai viską pardaviau. Aš esu nusiminęs, kad neturiu prekės kiekvienam“, – CBS sakė vienos parduotuvės savininkas Thomas Clarke.

Jis pasakojo, kad iš savo tiekėjo gavo ne visas prekes, kurias užsakė, todėl ir prekybą pradėjo su mažomis atsargomis. Su tokia problema susidūrė daug prekybininkų visoje šalyje.

Kvebeke žmonės eilėse laukė po kelias valandas, tačiau namo grįžo tuščiomis – dalis ne tik kad negavo įsigyti marihuanos, bet ir į parduotuvę nesugebėjo patekti.

Turbūt didžiausi nesklandumai įvyko elektroninėse parduotuvėse. Keliose marihuanos produktai baigėsi jau ryte, parduotuvių tinklalapiai vis „lūždavo“.

Viena parduotuvė per rytą išpardavė viską už maždaug 50 tūkst. dolerių.

Tiesa, trūkumas nėra toks jau šokiruojantis, mat analitikai jau tą prognozavo. Vieno universiteto mokslininkai apskaičiavo, kad Kanada galėtų patiekti apie 210 tonų kanapių, o paklausa gali siekti 610 tonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos