2023 03 18

Kandidatai į Klaipėdos merus: apie senamiesčio gaivinimą, daugiaaukštes stovėjimo aikšteles ir miesto įtaką uostui

Sekmadienį klaipėdiečiai, kaip ir dar 33 savivaldybių rinkėjai, eis prie balsadėžių ir rinks ateinančius ketverius metus miestui vadovausiantį merą. Dėl šio posto varžosi politinio komiteto „Ištikimi Klaipėdai“ kandidatas Arvydas Vaitkus bei Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų atstovas Audrius Petrošius. Dviejų kandidatų pasiteiravome apie būsimus jų darbus, susijusius su Klaipėdos verslu, jei rinkėjai jiems suteiktų pasitikėjimą.
Arvydas Vaitkus ir  Audrius Petrošius
Arvydas Vaitkus ir Audrius Petrošius / 15min nuotr.

Kandidatai pasisako apie:

  • Vizijas gaivinti Klaipėdos senamiestį.
  • Ar uostamiestyje per kadenciją gali atsirasti požeminių ar daugiaaukščių stovėjimo aikštelių.
  • Kiek miestas gali turėti įtakos valstybės valdomam uostui?
  • Kaip sudominti per Klaipėdą pravažiuojančius turistus ir ar miestui reikėtų naujo didelio traukos objekto?
  • Kokių priemonių kandidatai imtųsi siekiant į Klaipėdą pritraukti naujų verslų?

Pirmajame ture Arvydas Vaitkus, einantis Klaipėdos miesto tarybos nario pareigas, surinko 23,56 proc., o jo konkurentas Seimo narys Audrius Petrošius gavo 20,45 proc. rinkėjų balsų.

Kokios priemonės padėtų atgaivinti senamiestį ir miesto centrą?

Istorinis išskirtinės architektūros Klaipėdos senamiestis galėtų būti puiki uostamiesčio traukos vieta, tačiau tiek klaipėdiečius, tiek miesto svečius šiandien vis dar nuvilia gyvybės jame trūkumas – ypač vakarais. To 15min neneigė ir kalbinti kandidatai į merus.

Tačiau pagrindas patraukliam ir reprezentatyviam Klaipėdos miesto centro kūrimui egzistuoja – kaip įpūsti judesio ir gyvybės į senamiestį ketina A.Vaitkus ir A.Petrošius?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis