„Kantar“ nutraukia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės veiklą

Tyrimų bendrovė „Kantar“ („TNS LT“) Lietuvoje nutraukia vieną savo veiklų – žiniasklaidos stebėsenos ir analizės paslaugas. Šią paslaugą Lietuvoje teiks vienintelė konkurentė – bendrovė „Mediaskopas“, skelbia portalas „Verslo žinios“.
Žiniasklaida
Žiniasklaida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Žiniasklaida

„Kantar“ vadovas Gytis Juodpusis šiuos pokyčius aiškino globaliais pasikeitimais grupėje – „Kantar Group“ skilo į „Kantar Media“ ir „Kantar Inside“.

Pasak jo, bendroje įmonės apyvartoje žiniasklaidos stebėsenos dalis sudarė apie 20–25 proc. visų pardavimų. Pernai jie siekė 3,3 mln. eurų – 4 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Nuo šiol bendrovė koncentruosis į pagrindinę savo veiklą – reklamos stebėseną ir auditorijų matavimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai