Kariuomenė iš „auksinius šaukštus“ pardavusių verslininkų toliau perka prekes

Kariuomenė toliau įsigyja prekes iš verslininkų, prieš kelerius metus nuskambėjusių „auksinių šaukštų“ istorijoje, kai įrankiai buvo perkami už keliskart didesnę, nei rinkos kainą.
Nota Bene
Nota Bene / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Kaip skelbia LNK televizija, po kilusio skandalo įmonė „Nota Bene“ buvo įtraukta į juoduosius sąrašus ir nebegali dalyvauti valstybiniuose viešuosiuose pirkimuose, tačiau Krašto apsaugos ministerijai priklausanti Gynybos resursų agentūra toliau perka prekes iš kitos akcininkų įsteigtos įmonės „ProGear LT“. Vienas paskutiniųjų sandorių – 42 palapinės, kurių bendra vertė siekia beveik 130 tūkst. eurų.

Krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis sako, kad nepaisant savininkų, į juoduosius sąrašus neįtraukta įmonė gali dalyvauti viešuosiuose pirkimuose ir ministerija privalo skelbti ją laimėtoja, jei „yra geras kainos ir kokybės santykis“. Tai patvirtina ir Viešųjų pirkimų tarnybos vadovė Diana Vilytė.

Pernai su įmone „ProGear LT“ kariuomenė sudarė šešias sutartis, daugiausiai susijusias su automobilių ir karinės technikos detalėmis.

Skandalas dėl vadinamųjų auksinių šaukštų kilo, kai Viešųjų pirkimų tarnyba 2016 metų rugpjūtį paskelbė, kad įvairius virtuvės įrankius iš „Nota Bene“ kariuomenė pirko aštuonis kartus brangiau nei rinkoje. Įmonė grąžino kariuomenei apie 4 tūkst. eurų už kariuomenės įsigytus virtuvės įrankius.

Vilniaus miesto apylinkės teismas „auksinių šaukštų“ byloje taip pat kaltu dėl sukčiavimo pripažino buvusį bendrovės „Nota Bene“ vadovą Andrių Jazgevičių ir skyrė jam 7 tūkst. eurų baudą. Jis pripažintas kaltu už tai, kad dalį kariuomenei parduodamų prekių pažymėjo svetimu prekės ženklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos