​Karjeros pabaigai besiruošiantis Kobe Bryantas žada aistringai atsiduoti verslui

Kobe Bryantas susižavėjimą gerbėjams kėlė beveik du dešimtmečius – nuo tada, tai pradėjo žaisti NBA 1996 metais. Jo nesilpstantis veržlumas ir perfekcionizmas padėjo per karjerą pelnyti 31,7 tūkst. taškų – tai ketvirtas rezultatas istorijoje. Bet, K.Bryantui baigiant krepšininko karjerą, jis nori taip pat aistringai atsiduoti verslo pasauliui.
Kobe Bryantas
Kobe Bryantas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Turėdamas tokių ambicijų, pernai jis įkūrė įmonę „Kobe“, o sekmadienį savo planais pasidalijo su „Forbes“. „Kobe“ misija yra auginti prekės ženklus ir idėjas, kurios meta iššūkius ir iš naujo, kitaip apibrėžia sporto industriją, tuo pačiu metu įkvėpdamos pasaulį.

Pirmoji „Kobe“ investicija – sporto gėrimas „BodyArmor“. K.Bryantas apibūdino savo investiciją kaip labai svarbią. Jis dalyvaus bendrovės valdyboje ir jam priklausys per 10 proc. kompanijos akcijų. Jis yra trečias investuotojas pagal investicijų dydį po Mike'o Repole ir Lance'o Collinso. Skaičiuojama, kad jo investicija sudaro apie 4-6 mln. dolerių.

„BodyArmor“ buvo įkurta 2011 metais ir per paskutinius dvylika mėnesių gavo 10 mln. dolerių pajamų. Pardavimai kasmet praktiškai padvigubėja. Kiekviename iš šešių skirtingų skonių sporto gėrimo buteliukų yra kokoso vandens, 2,5 karto daugiau elektrolitų nei įprastuose sporto gėrimuose ir mažai natrio.

„BodyArmor“ K.Bryantas atrado tuomet, kai gydėsi po Achilo sausgyslės traumos. Krepšininkas sakė, kad nori užsiimti produkto rinkodara ir prekės ženklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis