Karščiai didina šaltibarščių produktų pardavimus ir gamybą

Į Lietuvą atslinkus karščio bangai, šalies parduotuvėse gerokai išaugo lietuvių pamėgtų šaltibarščių produktų pardavimai. Gamintojai irgi jaučia lietuvių polinkį gaivintis šiuo patiekalu – burokėlių gamyba planuojama iš anksto, o kefyro gamintojai į išaugusią paklausą priversti reaguoti greitai.
Šaltibarščiai
Šaltibarščiai / Vida Press nuotr.

Šaltibarščiams skirtus produktus galima priskirti sezoniniam asortimentui, todėl meteorologams prognozuojant karščius jų tiekimas didinamas, sako prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

„Stebime orus, prie jų deriname sezoninį asortimentą, o ateinant karščiams tikrai žinome, kad tai vienas populiariausių patiekalų tarp lietuvių, todėl padidiname kefyro, rūgpienio, burokėlių tiekimą. Per daug metų esame išmokę, kaip reaguoti į artėjančius karščius, kad mūsų pirkėjai prekių nepritrūktų“, – BNS sakė ji.

Pasak tinklo atstovės, kefyro ir rūgpienio pardavimai per karščius didėjo trečdaliu, burokėlių – ketvirtadaliu, produktai aktyviau perkami prie poilsio zonų ir pajūryje esančiose parduotuvėse.

„Lyginant karštąją savaitę su praėjusia savaite, kefyro ir rūgpienio pardavimai išaugo 29 proc., o virtų burokėlių – 25 proc. Žalių burokėlių pardavimai nesikeičia, lietuviai jų neverda, nori lengviau ir greičiau atsigaivinti. Pardavimai ypač didėja savaitgaliais, vietovėse prie poilsio zonų, ežerų, upių, pajūryje“, – sakė V.Budrienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų