Šaltibarščiams skirtus produktus galima priskirti sezoniniam asortimentui, todėl meteorologams prognozuojant karščius jų tiekimas didinamas, sako prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.
„Stebime orus, prie jų deriname sezoninį asortimentą, o ateinant karščiams tikrai žinome, kad tai vienas populiariausių patiekalų tarp lietuvių, todėl padidiname kefyro, rūgpienio, burokėlių tiekimą. Per daug metų esame išmokę, kaip reaguoti į artėjančius karščius, kad mūsų pirkėjai prekių nepritrūktų“, – BNS sakė ji.
Pasak tinklo atstovės, kefyro ir rūgpienio pardavimai per karščius didėjo trečdaliu, burokėlių – ketvirtadaliu, produktai aktyviau perkami prie poilsio zonų ir pajūryje esančiose parduotuvėse.
„Lyginant karštąją savaitę su praėjusia savaite, kefyro ir rūgpienio pardavimai išaugo 29 proc., o virtų burokėlių – 25 proc. Žalių burokėlių pardavimai nesikeičia, lietuviai jų neverda, nori lengviau ir greičiau atsigaivinti. Pardavimai ypač didėja savaitgaliais, vietovėse prie poilsio zonų, ežerų, upių, pajūryje“, – sakė V.Budrienė.