Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kataras įvedė 100 proc. mokestį alkoholiui

Kataras, kuriame įvyks 2022 metų pasaulio futbolo čempionatas, nuo metų pradžios įvedė 100 proc. mokestį alkoholiniams gėrimams.
Kataras
Kataras / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Kataras Alkoholis

„Nuodėmės“ mokestis buvo įvestas praėjus kelioms savaitėms po to, kai konservatyvioji Artimųjų Rytų valstybė savo pranešime apie metinį biudžetą pareiškė, jog įves mokestį „sveikatai kenkiantiems produktams“.

„Qatar Distribution Company“, vienintelė šalyje alkoholinių gėrimų pardavėja, paskelbė 30 puslapių sąrašą, kuriame nurodė nuo sausio 1 dienos įsigaliojusias alaus, vyno ir stiprių alkoholinių gėrimų kainas.

Šis sąrašas buvo plačiai paskleistas socialiniuose tinkluose ir iš jo matyti, kad alkoholinių gėrimų kainos pernakt dukart padidėjo.

Paklaustas, ar šis dokumentas yra tikras, vyriausybės atstovas spaudai agentūrai AFP atsakė: „Jis tikras“.

Įvedus naująjį mokestį, džino „Bombay Sapphire“ litro butelis dabar kainuoja 340 Kataro rialų (81 eurą), o „Shiraz“ rūšies vyno iš Pietų Afrikos 750 ml butelis – 86 rialus (20 eurų).

Tuo tarpu alaus „Heineken“ pakuotė, kurioje yra dvidešimt keturi 330 ml buteliai, dabar parduodama už 384 rialus (92 eurus).

Turint leidimą, Katare galima teisėtai įsigyti alkoholinių gėrimų. Juos taip pat galima vartoti atitinkamas licencijas turinčiuose baruose, klubuose ir viešbučiuose. Tačiau vartoti alkoholį viešosiose vietose yra draudžiama.

Rengiantis pasaulio futbolo čempionatui, kuris Katare įvyks 2022 metais, dėl alkoholio gali kilti keblumų.

Čempionato organizatoriai Katare yra sakę, kad futbolo aistruoliai galės įsigyti alkoholio specialiose zonose, bet, iš pagarbos šalies tradicijoms, ne viešosiose vietose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?