Kaunas ieško investuotojų, kurie įrengs 7 modernius viešuosius tualetus

Kauno savivaldybė rengiasi skelbti konkursą, kurio nugalėtojas bent 7 miesto vietose turės įrengti ir prižiūrėti automatinius viešuosius tualetus. Investuotojas mainais gaus teisę skirtingose miesto vietose įsirengti reklamines vitrinas ir stendus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Skrydis virš Kauno didžiausiu keleiviniu specialios formos oro balionu
Kaunas / Karolinos Stažytės nuotr.

„Norime Kaune turėti modernius, automatiškai išsiplaunančius tualetus, kurie veiktų visą parą. Tokie tualetai veikia daugelyje vakarų Europos miestų, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas. – Šį projektą įgyvendinti planuojame koncesijos būdu. Tai bus viešojo ir privataus sektoriaus partnerystė.“

Planuojama, kad naujieji tualetai galėtų būti įrengti Santakos parke, netoli amfiteatro, Kauno marių aikštelėje, Aleksoto apžvalgos aikštelėje, Muzikinio teatro sodelio prieigose, prie Vilniaus gatvės požeminės pėsčiųjų perėjos, Neries krantinės parke bei Nepriklausomybės aikštėje šalia soboro.

Preliminariai skaičiuojama, jog įrengti 7 automatinius tualetus kainuos apie 424 tūkst. Eur., o tualetų priežiūra gali atsieiti nuo 32 iki 35 tūkst. eurų per metus. Konkursą paskelbti ir užbaigti ketinama dar šįmet, o įrengti tualetus – 2019 metais. Planuojama, kad sutartis su konkurso nugalėtoju galios 15 metų.

Kauno mieste šiuo metu veikia 3 stacionarūs tualetai (Rotušės a. 27, prie Kauno pilies ir Nepriklausomybės a. 12). Kasmet jais pasinaudoja apie 90 tūkst. miesto gyventojų ir svečių. Šiltuoju metų laiku mieste žmonių labiausiai lankomose vietose papildomai įrengiami biotualetai. Kasmet miestui tualetų išlaikymas kainuoja apie 60 tūkst. eurų, kurių didžiąją dalį sudaro pačių tualetų eksploatacija ir priežiūra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis